Arbeidsmarktcommunicatie (interim advies/ondersteuning)

Door: Buijs Arbeid & Communicatie  07-12-2011
Trefwoorden: Werving En Selectie, Recruitment, Arbeidsmarktcommunicatie

‘Wie de mensen heeft, heeft het werk’ ‘Wie de mensen heeft, heeft het werk’, hoorde ik een CEO ooit vertolken. In crisistijden wellicht minder voor de hand liggend, maar in de kern ‘o zo waar’. Zonder goede medewerkers is het namelijk erg lastig om je organisatiedoelstellingen te realiseren, zo niet onmogelijk. Vanuit die gedachte begeleid ik organisaties bij hun arbeidsmarktcommunicatie en wel op 3 deelgebieden: 1) Binden & Boeien: hoe houd je je huidige medewerkers optimaal betrokken en hoe laat je ze excelleren? 2) Personeelswerving: hoe krijg je de meest geschikte sollicitanten aan de poort? 3) Employer branding: hoe word je een sterk en onderscheidend werkgeversmerk of ‘employer brand’ waar mensen graag willen werken?

Trefwoorden: Arbeidsmarktcommunicatie, Employer Branding, Personeelswerving, Recruitment, Werving En Selectie

Contact Buijs Arbeid & Communicatie

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Andere producten en diensten van Buijs Arbeid & Communicatie

Introductie van Het Nieuwe Werken van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
01-05-2013

Introductie van Het Nieuwe Werken

Met Het Nieuwe Werken uw organisatie verder helpen


HR-communicatie (interim advies/ondersteuning) van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
07-12-2011

HR-communicatie (interim advies/ondersteuning)

Minder verzuim, lagere verzuimkosten, lagere wervingskosten, betrokken, gelukkige, gezonde en creatieve medewerkers, goed werkgeverschap.


Recruitmenttrainingen van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
12-08-2011

Recruitmenttrainingen

Aantrekkelijke prijs-/kwaliteitverhouding, op maat trajecten, oprechte betrokkenheid bij klant


25-11-2010

Binden & Boeien

Betrokken, gezonde, effectieve, creatieve en gelukkige medewerkers die automatisch een ambassadeursrol vervullen voor uw organisatie.


25-11-2010

Employer Branding (opbouwen werkgeversmerk)

Als aantrekkelijk werkgeversmerk vult u vacatures makkelijker in waardoor u tijd en geld bespaart. Dat voelt goed voor uw huidige medewerkers en is positief voor uw bedrijfsimago.


25-11-2010

Personeelswerving

Snel de gewenste sollicitanten bij u aan de poort door: de sollicitant als uitgangspunt te nemen bij de vacaturestelling, de communicatie daarop aan te passen en het wervingsproces te optimaliseren.