HR-communicatie (interim advies/ondersteuning)

HR-communicatie (interim advies/ondersteuning) van Buijs Arbeid & Communicatie

Door: Buijs Arbeid & Communicatie  07-12-2011
Trefwoorden: Persoonlijke Ontwikkeling, Sociale Innovatie, HR-communicatie

Communiceren op het snijvlak van HR en Communicatie In steeds meer organisaties trekken de afdelingen HR/P&O en Communicatie samen op. Met als resultaat dat HR-afdelingen steeds beter in staat zijn om toegevoegde waarde te bieden. Niet het HR-instrumentarium staat meer centraal, maar de vragen van managers en de medewerkers. Vanuit die filosofie ondersteun ik organisaties bij vraagstukken op het snijvlak van HR en Communicatie, gericht op het informeren, motiveren en verbinden van (toekomstige) medewerkers. Bijvoorbeeld: -‘Nieuwe manier van werken’, nieuw loon- en salarisgebouw, nieuw opleidingsprogramma; - Sociale Innovatie, vitaliteitsprogramma’s, employability; - Begeleiding medewerkerstevredenheidsonderzoek.

Trefwoorden: Binden & Boeien, HR-communicatie, Persoonlijke Ontwikkeling, Sociale Innovatie,

Contact Buijs Arbeid & Communicatie

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Andere producten en diensten van Buijs Arbeid & Communicatie

Introductie van Het Nieuwe Werken van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
01-05-2013

Introductie van Het Nieuwe Werken

Met Het Nieuwe Werken uw organisatie verder helpen


07-12-2011

Arbeidsmarktcommunicatie (interim advies/ondersteuning)

Lagere verzuimkosten, lagere wervingskosten, betrokken, gelukkig, gezond en creatief personeel.


Recruitmenttrainingen van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
12-08-2011

Recruitmenttrainingen

Aantrekkelijke prijs-/kwaliteitverhouding, op maat trajecten, oprechte betrokkenheid bij klant


25-11-2010

Binden & Boeien

Betrokken, gezonde, effectieve, creatieve en gelukkige medewerkers die automatisch een ambassadeursrol vervullen voor uw organisatie.


25-11-2010

Employer Branding (opbouwen werkgeversmerk)

Als aantrekkelijk werkgeversmerk vult u vacatures makkelijker in waardoor u tijd en geld bespaart. Dat voelt goed voor uw huidige medewerkers en is positief voor uw bedrijfsimago.


25-11-2010

Personeelswerving

Snel de gewenste sollicitanten bij u aan de poort door: de sollicitant als uitgangspunt te nemen bij de vacaturestelling, de communicatie daarop aan te passen en het wervingsproces te optimaliseren.