Introductie van Het Nieuwe Werken

Introductie van Het Nieuwe Werken van Buijs Arbeid & Communicatie

Door: Buijs Arbeid & Communicatie  01-05-2013
Trefwoorden: Coaching, Training, Project Management

Het Nieuwe Werken (HNW) of Werken 2.0. is nog altijd een van de meest actuele HR-onderwerpen. Toch worstelen veel organisaties met HNW en vergeten dat het op de eerste plaats gaat om gedragsverandering (en het faciliteren daarvan). Ook al heeft u uw 'hardware' nog zo op orde, wanneer u uw medewerkers niet mee krijgt is HNW gedoemd te mislukken. Huub Buijs, ervaren communicatieadviseur en trainer op dit gebied, behoedt u voor deze valkuilen en maakt HNW met u tot een succes! Huub biedt u het volgende aan: • Het ontwikkelen van train-de-trainerprogramma’s en trainingen/workshops voor diverse doelgroepen. Zowel qua vorm (o.a. werkvormen) als inhoud; • Het optimaliseren van ondersteunende communicatie met als doel een gedragsverandering te realiseren; • Coachen van betrokkenen in Programmateam (ICT, HR/personeelszaken, facilitaire zaken, Communicatie) en verbinden van disciplines;

Trefwoorden: Coaching, het nieuwe werken, HR-communicatie, Interne Communicatie, Project Management, Training, Werken 2.0

Contact Buijs Arbeid & Communicatie

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Andere producten en diensten van Buijs Arbeid & Communicatie

HR-communicatie (interim advies/ondersteuning) van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
07-12-2011

HR-communicatie (interim advies/ondersteuning)

Minder verzuim, lagere verzuimkosten, lagere wervingskosten, betrokken, gelukkige, gezonde en creatieve medewerkers, goed werkgeverschap.


07-12-2011

Arbeidsmarktcommunicatie (interim advies/ondersteuning)

Lagere verzuimkosten, lagere wervingskosten, betrokken, gelukkig, gezond en creatief personeel.


Recruitmenttrainingen van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
12-08-2011

Recruitmenttrainingen

Aantrekkelijke prijs-/kwaliteitverhouding, op maat trajecten, oprechte betrokkenheid bij klant


25-11-2010

Binden & Boeien

Betrokken, gezonde, effectieve, creatieve en gelukkige medewerkers die automatisch een ambassadeursrol vervullen voor uw organisatie.


25-11-2010

Employer Branding (opbouwen werkgeversmerk)

Als aantrekkelijk werkgeversmerk vult u vacatures makkelijker in waardoor u tijd en geld bespaart. Dat voelt goed voor uw huidige medewerkers en is positief voor uw bedrijfsimago.


25-11-2010

Personeelswerving

Snel de gewenste sollicitanten bij u aan de poort door: de sollicitant als uitgangspunt te nemen bij de vacaturestelling, de communicatie daarop aan te passen en het wervingsproces te optimaliseren.