Recruitmenttrainingen

Recruitmenttrainingen van Buijs Arbeid & Communicatie

Door: Buijs Arbeid & Communicatie  12-08-2011
Trefwoorden: Coaching, Training, Persoonlijke Ontwikkeling

Succesvolle arbeidsmarktcommunicatie zit in de details. Eén dag te laat reageren op een sollicitatie kan betekenen dat de gedroomde kandidaat kiest voor een andere aanbieding. Hetzelfde geldt voor een medewerker die zijn frustraties de vrije loop laat tegenover een potentiële sollicitant, of erger nog, de pers. Natuurlijk doen uw medewerkers dat niet, maar ‘niets menselijks is ons vreemd’.

Naar wens verzorg ik trainingen en coachingssessies om de recruitmentskills van uw wervingsapparaat te ontwikkelen. Denk daarbij aan een voor uw recruiters of personeelsadviseurs, een voor uw standbemanning ter voorbereiding op een carrièrebeurs en workshops op het gebied van personal branding, het schrijven van goede vacatureteksten, het verbeteren van het sollicitatie- en aannameproces en het effectief inzetten van social media zoals LinkedIn, Twitter en Facebook als wervingstool.

Trefwoorden: Arbeidsmarktcommunicatie, Coaching, Personal Coaching, Persoonlijke Ontwikkeling, Training, Zakelijke Dienstverlening

Contact Buijs Arbeid & Communicatie

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Andere producten en diensten van Buijs Arbeid & Communicatie

Introductie van Het Nieuwe Werken van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
01-05-2013

Introductie van Het Nieuwe Werken

Met Het Nieuwe Werken uw organisatie verder helpen


HR-communicatie (interim advies/ondersteuning) van Buijs Arbeid & Communicatie thumbnail
07-12-2011

HR-communicatie (interim advies/ondersteuning)

Minder verzuim, lagere verzuimkosten, lagere wervingskosten, betrokken, gelukkige, gezonde en creatieve medewerkers, goed werkgeverschap.


07-12-2011

Arbeidsmarktcommunicatie (interim advies/ondersteuning)

Lagere verzuimkosten, lagere wervingskosten, betrokken, gelukkig, gezond en creatief personeel.


25-11-2010

Binden & Boeien

Betrokken, gezonde, effectieve, creatieve en gelukkige medewerkers die automatisch een ambassadeursrol vervullen voor uw organisatie.


25-11-2010

Employer Branding (opbouwen werkgeversmerk)

Als aantrekkelijk werkgeversmerk vult u vacatures makkelijker in waardoor u tijd en geld bespaart. Dat voelt goed voor uw huidige medewerkers en is positief voor uw bedrijfsimago.


25-11-2010

Personeelswerving

Snel de gewenste sollicitanten bij u aan de poort door: de sollicitant als uitgangspunt te nemen bij de vacaturestelling, de communicatie daarop aan te passen en het wervingsproces te optimaliseren.