Click testing, een snel alternatief voor eye tracking

Click testing, een snel alternatief voor eye tracking van Gmi (global Market Insite, Inc.)

Door: Gmi (global Market Insite, Inc.)  07-11-2006
Trefwoorden: Marktonderzoek, Online Marktonderzoek

GMI presenteert nieuwste technologie tijdens MIE

‘s-Hertogenbosch, 07 november 2006 - GMI (Global Market Insite, Inc.), leverancier van wereldwijde market intelligence oplossingen, presenteert tijdens het Marketing Information Event op 14 en 15 november aanstaande de nieuwste online onderzoekstechnologieën, waaronder ‘click testing’. Deze technologie zorgt ervoor dat relatief dure en tijdrovende eye tracking onderzoeken sneller, gemakkelijker en vooral goedkoper uitgevoerd kunnen worden. Click testing biedt de mogelijkheid om online te meten wat voor de doelgroep de meest interessante en eerst opgemerkte aspecten zijn in bijvoorbeeld advertenties, tijdschriften, websites en andere commerciële uitingen. Nu worden dit type onderzoeken vooral nog uitgevoerd door middel van eye tracking wat een dure en tijdsintensieve onderzoeksmethode is.

“Deze technologie biedt vergelijkbare onderzoeks- en rapportage mogelijkheden als eye tracking”, aldus Leon de Koning, Managing Director, Noord Europa bij GMI. “Omdat het een online oplossing is, kan men deze technologie echter bij grotere panels uitzetten. Ook kan het onderzoek hierdoor veel goedkoper uitgevoerd worden waardoor het voor veel meer bedrijven interessant wordt om in te zetten.”

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Marcommit PR
Marianne van Barneveld
035-5822730 of 06-53372153
[email protected]

GMI (Global Market Insite)
Wiepke van der Wal
073-6154370
[email protected]

Trefwoorden: Marktonderzoek, Online Marktonderzoek

Contact Gmi (global Market Insite, Inc.)

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share