Frost & Sullivan kiest voor Net-MR van GMI

Door: Gmi (global Market Insite, Inc.)  18-06-2007
Trefwoorden: Marktonderzoek, Online Marktonderzoek, Frost & Sullivan

‘s-Hertogenbosch, 18 juni 2007 – Frost & Sullivan, de consultancy onderneming, met kantoren over de gehele wereld, kiest voor de online marktonderzoek software oplossing Net-MR van GMI (Global Market Insite, Inc.). Frost & Sullivan kan met Net-MR online marktonderzoek, focusgroepen, discussiegroepen en panels beheren en rapportage portals creëren. De software van GMI stelt Frost & Sullivan in staat om marktonderzoek processen te automatiseren, kosten en tijd te besparen en dataverlies te minimaliseren.

Frost & Sullivan heeft een uitgebreide selectie gehouden waarbij 24 verschillende software oplossingen werden geëvalueerd. De software moest ASP gebaseerd zijn, voorzien zijn van geïntegreerde vertalingopties en schaalbaar zijn in de gehele organisatie. Geconstateerd werd dat slechts een klein aantal bedrijven software oplossingen levert die geschikt zijn om het marktonderzoek proces te automatiseren. Alleen GMI had een bijna perfecte score in elke categorie.

GMI’s Net-MR geeft Frost & Sullivan meer inzicht in wereldwijde- en consumententrends. Verzamelde data uit online onderzoek, CATI projecten en focusgroepen kan worden geïntegreerd om zo betrouwbare, gestandaardiseerde en gecentraliseerde data te bieden. Met Net-MR kan Frost & Sullivan online onderzoek ontwerpen, programmeren en onderhouden, van kleine tevredenheidonderzoeken tot grote meertalige wereldwijde onderzoeken. Net-MR maakt real-time data-analyse mogelijk ook als de datacollectie nog plaatsvindt.

“We gebruikten Net-MR al twee jaar en wilden onderzoeken of er een beter en goedkoper product op de markt was. Net-MR was toen de beste software voor online onderzoek, maar technologie ontwikkelt snel,” aldus Timothy Isely Ph.D., global vice president of customer reach operations van Frost & Sullivan. “Een groot aantal bedrijven beweerde dat ze hadden wat wij zochten, maar er waren er maar een paar die ook daadwerkelijk voldeden. Uiteindelijk bleef Net-MR, met een goede prijs kwaliteit verhouding, de beste oplossing. De software van GMI geeft ons de flexibiliteit om klanten datgene te leveren waar ze om vragen, wanneer ze erom vragen. In de groeiende veeleisende wereld van online marktonderzoek, is dit essentieel.”

“Marktonderzoekers en consultancy organisaties hebben tools nodig om hun werk slimmer te kunnen uitvoeren om de wereldwijde concurrentie voor te blijven,” concludeert Lowell Ricklefs, interim chief revenue officer van GMI. “Het gebruik van software voor het stoomlijnen van het marktonderzoekproces bespaart meer dan alleen tijd en geld, het geeft onderzoekers de mogelijkheid om bij elk project de effectiviteit in de gaten te houden. Frost & Sullivan kan ook de historische data van eerdere projecten gebruiken, waarmee ze toegang krijgt tot grotere trends en internationale inzichten.”

Trefwoorden: Frost & Sullivan, Gmi, Marktonderzoek, Net-mr, Online Marktonderzoek,

Contact Gmi (global Market Insite, Inc.)

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share