GMI kondigt wereldwijd partnership met Synovate aan

Door: Gmi (global Market Insite, Inc.)  20-04-2007
Trefwoorden: Gmi

Synovate breidt toegang tot specialistische en consumentenpanels uit

‘s-Hertogenbosch, 20 april 2007 – GMI (Global Market Insite, Inc.), leverancier van wereldwijde market intelligence oplossingen, kondigt wereldwijd partnership aan met marktonderzoeksorganisatie Synovate. Dit partnership geeft Synovate toegang tot meer dan zes miljoen panelleden van GMI. Gecombineerd met de bestaande ViewsNet panels geeft dit Synovate de mogelijkheid om in meer dan 50 markten panelonderzoek aan te bieden.

Adrian Chedore, CEO bij Synovate: “GMI levert specialistische en consumentenpanels tegen de beste tarieven. Door in markten met een lage gebruiksfrequentie zelf geen panels te bouwen kunnen wij de kosten voor onze klanten beheersbaar houden. Samen met de kwaliteit van de steekproeven, wat een kenmerk van de diensten van zowel Synovate als GMI is, brengt deze samenwerking onze wereldwijde panel mogelijkheden op een hoger niveau.”

“Online onderzoek biedt de marktonderzoekindustrie veel mogelijkheden”, aldus Chedore. “Hoewel online onderzoek nu 15% van de totale markt beslaat is het groeipercentage groot. Niet alleen in ’s werelds ontwikkelde markten maar ook in opkomende economieën. Synovate is een belangrijke investeerder in online onderzoek. In 2001 werkten wij als één van de eersten met een online panel. Wij zullen in de toekomst blijven investeren in onze ViewsNet panels en in onze online expertise.”

“We zijn bijzonder blij dat Synovate voor GMI als panelleverancier gekozen heeft”, aldus Leon de Koning, Managing Director, Northern Europe bij GMI. “Synovate heeft hierdoor toegang tot ons wereldwijde consumenten panel en de mogelijkheden om op korte termijn specialistische panels samen te stellen. Gecombineerd met onze marktonderzoeksoftware geeft dit Synovate één oplossing om de marktinzichten, die hun klanten nodig hebben, te kunnen leveren.”

--------------------------------------------

Over Synovate
Synovate, de marktonderzoekstak van Aegis Group plc genereert consumer insights die concurrerende marketingoplossingen aansturen. Dit netwerk biedt klanten geïntegreerde wereldwijde ondersteuning en een volledig pakket aan onderzoeksoplossingen. Synovate heeft ruim 5.700 medewerkers in 118 steden in 52 landen. Voor meer informatie over Synovate: www.synovate.com.

Over GMI
GMI (Global Market Insite, Inc.) is het enige bedrijf dat uitgebreide geïntegreerde oplossingen biedt waarmee marktonderzoekbureaus en marktonderzoekafdelingen van grote ondernemingen marktinformatie kunnen vergaren vanuit de hele wereld. GMI biedt een van ’s werelds grootste, internationale panels, met meer dan 6 miljoen panelleden in 200 landen. Daarnaast biedt GMI softwaretools waarmee men onderzoeksprojecten tijdens het hele traject kan beheren en automatiseren, sterke real-time oplossingen voor de verwerking van enterprise feedback en continu beschikbare servicebureaudiensten ter ondersteuning van marktonderzoekprojecten. GMI werd opgericht in 1999 en heeft naast het hoofdkantoor in Seattle, Washington, kantoren in vijf verschillende werelddelen. In 2006 werd GMI 93ste in Inc. Magazine's Inc. 500, 4de in Deloitte's Technology Fast 50 voor de staat Washington en 105de in Deloitte's Technology Fast 500 voor Noord Amerika. Meer informatie is beschikbaar op www.gmi-mr.com.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Marcommit PR
Eline Visser
035-5822730
[email protected]  

GMI (Global Market Insite)
Wiepke van der Wal
073-6154370
[email protected]  

Trefwoorden: Gmi

Contact Gmi (global Market Insite, Inc.)

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share