GMI verdubbelt omvang consumenten panel in Singapore

Door: Gmi (global Market Insite, Inc.)  14-04-2008
Trefwoorden: Marktonderzoek, Singapore, Panel

Marktonderzoekers kunnen vanaf nu via GMI beschikken over 85.000 'double-opt in' respondenten in Singapore.

's-Hertogenbosch, 14 april 2008 - GMI (Global Market Insite, Inc.), een van 's werelds grootste aanbieders van global market intelligence oplossingen, maakt de stijging bekend van de omvang van haar Singaporese consumenten panel van 40.000 naar 85.000 leden. Dit vernieuwde panel van GMI biedt marktonderzoekers een uniek inzicht in verschillende opinies van consumenten in Singapore, van nieuwe concepten tot nieuwe producten en diensten in real time. Het speelt in op de groeiende plaatselijke en internationale vraag van kleine- en middelgrote bedrijven tot grote organisaties voor online consumenten onderzoek in deze vooruitstrevende en zeer competitieve markt. In totaal is in 2006 55 miljoen US Dollar uitgegeven aan marktonderzoek in Singapore. Daarvan is 16% in online-projecten geïnvesteerd. Singapore staat wereldwijd op de achtste plaats in de top 10 landen met de hoogste uitgaven in online marktonderzoek. (ESOMAR, 2007 Global Market Research Report).

"Met Internet penetratie van meer dan 50% onder de Singaporese huishoudens en het feit dat 65% van al het onderzoek in 2006 in Singapore is uitgevoerd onder consumenten, hebben wij onze panel wervingsmethoden gecombineerd om zo een nog representatievere mix van online- en offline consumenten te bewerkstelligen. Een betere afspiegeling van meningen en standpunten in de Singaporese markt is het resultaat", verklaart Leon de Koning, GMI's managing director in Noord-Europa. "Om onze wervingscampagne voor online panelleden uit te breiden werkt GMI met een exclusieve partner samen, die Singaporese panelleden werft op basis van hun koopgedrag in meer dan 600 outlets in Singapore."

De demografische gegevens als leeftijd, geslacht, inkomen per huishouden en etnische achtergrond vertegenwoordigd in het GMI's Singapore consumenten panel geven een goede representatie van de bevolkingssamenstelling van Singapore. Dit geeft marktonderzoekers de mogelijkheid om met dit panel van GMI een perfecte afspiegeling van de mening van consumenten in Singapore te verkrijgen. Deze waardevolle gegevens dragen bij aan een verhoogde marketingprestatie.


Over GMI
GMI (Global Market Insite, Inc.) is het enige bedrijf dat uitgebreide geïntegreerde oplossingen biedt waarmee marktonderzoekbureaus en marktonderzoekafdelingen van grote ondernemingen marktinformatie kunnen vergaren vanuit de hele wereld. GMI biedt een van 's werelds grootste, internationale panels, met meer dan 6 miljoen panelleden in 200 landen. Daarnaast biedt GMI softwaretools waarmee men onderzoeksprojecten tijdens het hele traject kan beheren en automatiseren, sterke real-time oplossingen voor de verwerking van enterprise feedback en continu beschikbare servicebureaudiensten ter ondersteuning van marktonderzoekprojecten. GMI werd opgericht in 1999 en heeft naast het hoofdkantoor in Seattle, Washington, kantoren in vijf verschillende werelddelen. Meer informatie is beschikbaar op www.gmi-mr.nl.

Media contact
Tineke de Heer
GMI (Global Market Insite, Inc.)
Telefoon: 073 615 4370
Email: [email protected]

Trefwoorden: Gmi, Marktonderzoek, Panel, Respondenten, Singapore,

Contact Gmi (global Market Insite, Inc.)

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share