GMI workshop Interactive Media, 26 april en 8 mei, Den Bosch

Door: Gmi (global Market Insite, Inc.)  10-04-2007
Trefwoorden: Gmi

Bijeenkomst biedt inzicht in ‘click testing’ en ‘virtual shopping’

s-Hertogenbosch, 10 april 2007 - GMI (Global Market Insite, Inc.), leverancier van wereldwijde market intelligence oplossingen, organiseert op 26 april en 8 mei aanstaande twee workshops met als titel ‘Interactive Media maakt online onderzoek leuk’. Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor marktonderzoekers, marketing managers en geïnteresseerden in marktonderzoek. GMI geeft een uiteenzetting over de verschillende mogelijkheden van interactief onderzoek zoals ‘clicktesting’ en ‘virtual shopping’.

Eén van de vernieuwende onderzoeksmethoden die GMI Interactive biedt is click testen. Door respondenten een beeld te laten aanklikken, ontstaat een zogenaamde ‘heat map’ waarmee precies gemeten kan worden wat en in welke volgorde door respondenten is opgemerkt en aangeklikt op welke pagina. Een andere toepassing van GMI Interactive is het virtueel winkelen. Dit geeft de mogelijkheid om online een winkelschap te bouwen zodat deelnemers aan het onderzoek online het product kunnen uitzoeken en kritisch onderzoeken.

Aanmelden en locatie
De bijeenkomst is gratis toegankelijk. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden via www.gmi-mr.nl/agenda of door een email te sturen naar [email protected] De bijeenkomsten vinden plaats op donderdagochtend 26 april en dinsdagochtend 8 mei van 9.30 tot 11.30 uur op het kantoor van GMI in ’s-Hertogenbosch.

--------------------------------------------------------------------------

Over GMI
GMI (Global Market Insite, Inc.) is het enige bedrijf dat uitgebreide geïntegreerde oplossingen biedt waarmee marktonderzoekbureaus en marktonderzoekafdelingen van grote ondernemingen marktinformatie kunnen vergaren vanuit de hele wereld. GMI biedt een van ’s werelds grootste, internationale panels, met meer dan 6 miljoen panelleden in 200 landen. Daarnaast biedt GMI softwaretools waarmee men onderzoeksprojecten tijdens het hele traject kan beheren en automatiseren, sterke real-time oplossingen voor de verwerking van enterprise feedback en continu beschikbare servicebureaudiensten ter ondersteuning van marktonderzoekprojecten. GMI werd opgericht in 1999 en heeft naast het hoofdkantoor in Seattle, Washington, kantoren in vijf verschillende werelddelen. In 2006 werd GMI 93ste in Inc. Magazine's Inc. 500, 4de in Deloitte's Technology Fast 50 voor de staat Washington en 105de in Deloitte's Technology Fast 500 voor Noord Amerika. Meer informatie is beschikbaar op www.gmi-mr.com.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Marcommit PR
Eline Visser
035-5822730
[email protected]

GMI (Global Market Insite)
Wiepke van der Wal
073-6154370
[email protected]

Trefwoorden: Gmi

Contact Gmi (global Market Insite, Inc.)

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share