Tineke de Heer versterkt team GMI in 's-Hertogenbosch

Tineke de Heer versterkt team GMI in 's-Hertogenbosch van Gmi (global Market Insite, Inc.)

Door: Gmi (global Market Insite, Inc.)  22-04-2008
Trefwoorden: Gmi, Marketingcoordinator,

‘s-Hertogenbosch, 22 april 2008 – GMI (Global Market Insite, Inc.), leverancier van wereldwijde market intelligence oplossingen, heeft Tineke de Heer per 1 maart 2008 benoemd tot Marketing Coördinator, Europa. Tineke gaat zich onder andere bezighouden met het werven van nieuwe leads, het onderhouden van de Nederlandse website en de organisatie van evenementen. Tineke heeft onlangs de opleiding Communicatie aan de Haagse Hogeschool met succes afgerond. Tijdens haar opleiding heeft zij zich gespecialiseerd in marketingcommunicatie en overheidscommunicatie.

Tineke de Heer: “Ik vind het een uitdaging om voor een internationaal bedrijf als GMI te gaan werken, dit ligt helemaal in lijn met mijn studie. Vooral het vooruitzicht om de verschillende aspecten van het marketingvak in te kunnen zetten met als doel leads te genereren spreekt mij erg aan in deze functie. Graag wil ik hiermee een positieve bijdrage leveren aan de groei van GMI.”

Leon de Koning, Managing Director, Northern Europe bij GMI: “Wij werven mensen die veelzijdig zijn, en dagen hen uit zich te ontwikkelen. Tineke past precies in dat profiel. Wij willen Tineke de kans geven verder te groeien tot specialist op haar eigen gebied en zijn blij dat zij haar uitdaging bij GMI vindt. In een groeiende organisatie als GMI verwacht ik voor haar een mooie toekomst.”


Over GMI
GMI (Global Market Insite, Inc.) is het enige bedrijf dat uitgebreide geïntegreerde oplossingen biedt waarmee marktonderzoekbureaus en marktonderzoekafdelingen van grote ondernemingen marktinformatie kunnen vergaren vanuit de hele wereld. GMI biedt een van ’s werelds grootste, internationale panels, met meer dan 6 miljoen panelleden in 200 landen. Daarnaast biedt GMI softwaretools waarmee men onderzoeksprojecten tijdens het hele traject kan beheren en automatiseren, sterke real-time oplossingen voor de verwerking van enterprise feedback en continu beschikbare servicebureaudiensten ter ondersteuning van marktonderzoekprojecten. GMI werd opgericht in 1999 en heeft naast het hoofdkantoor in Seattle, Washington, kantoren in vijf verschillende werelddelen. In 2006 werd GMI 93ste in Inc. Magazine's Inc. 500, 4de in Deloitte's Technology Fast 50 voor de staat Washington en 105de in Deloitte's Technology Fast 500 voor Noord Amerika. Meer informatie is beschikbaar op www.gmi-mr.com.

Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met:
Tineke de Heer

Marketing Coordinator, Europe
[email protected]
GMI (Global Market Insite, Inc.)
Tel.: +31 (0)73 615 4370
Fax: +31 (0)73 613 8044

Integrated solutions for market intelligence
www.gmi-mr.com

Trefwoorden: Gmi, Marketingcoordinator,

Contact Gmi (global Market Insite, Inc.)

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share