Prijsdoorbraak in marktonderzoek

Door: Multiscope  14-07-2009
Trefwoorden: Onderzoek, Consumenten, Panel

Wat is de marktpeiler?
De Multiscope Marktpeiler is de gemakkelijkste manier om vragen te stellen aan Nederlandse consumenten. De Marktpeiler is een maandelijks onderzoek onder 1.000 consumenten. Het onderzoek start iedere eerste maandag van de maand. In de Marktpeiler loopt een maximum van veertig vragen van verschillende opdrachtgevers mee. De respondenten worden geselecteerd uit het Multiscope consumentenpanel en zijn een representatieve afspiegeling van de Nederlandse bevolking op basis van geslacht, leeftijd en regio.

Brigitte Bendermacher, national account manager bij Multiscope:
"Online marktonderzoek wordt steeds meer gemeengoed, daarom kunnen de prijzen omlaag. Daarnaast spelen we met de Marktpeiler in op de huidige economische situatie en zorgen we er voor dat bedrijven niet hoeven te bezuinigen op essentiële marktinformatie. Dat zou hun resultaat niet ten goede komen. We denken mee en proberen hun resultaten te maximaliseren!".

Voor wie?
De Multiscope Marktpeiler is vooral bedoeld voor bedrijven die regelmatig onderzoek uitvoeren. Door het doorlopende karakter van de Marktpeiler kunnen zij op ieder gewenst moment instappen. Zowel voor adhoc onderzoek als continue onderzoek. De Marktpeiler kent geen beperking qua onderwerp en wordt voor diverse soorten online marktonderzoek ingezet.

Bedrijven kunnen al vragen mee laten lopen vanaf €250 per vraag. Daarnaast kunnen zij tijdens het proces live meekijken met de antwoorden van de respondenten. Na afloop ontvangen zij een beveiligde online rapportage, die toegankelijk is via een persoonlijke login.

Over Multiscope
Multiscope is toonaangevend op het gebied van online marktonderzoekpanels. Het bedrijf voert landelijk representatief marktonderzoek uit via haar consumentenpanel (135.000+ leden), B2B panel (55.000+ leden) en een zevental gespecialiseerde doelgroepenpanels. Daarnaast ondersteunt Multiscope opdrachtgevers met de opbouw, beheer en exploitatie van eigen panels.

Trefwoorden: Consumenten, Onderzoek, Panel, Peiling, Respondenten,