Nieuwe duurzame klantenrelaties en een ROI binnen 12 maanden met Internationale Google™ Zoekmachine

Nieuwe duurzame klantenrelaties en een ROI binnen 12 maanden met Internationale Google™  Zoekmachine van Theweb2.0 Online Marketing Company

Door: Theweb2.0 Online Marketing Company  21-04-2009
Trefwoorden: Internet Marketing, Web Analytics

Dutch Marine Systems BV is internationaal marktleider in productie en wereldwijde levering van brandveilige scheidingswanden en deursystemen voor megajachten en cruiseschepen. Ad Brekelmans, Directeur Dutch Marine Systems BV: “Door de Zoekmachine Optimalisatie die theweb2.0 begin 2008 voor Dutch Marine Systems heeft doorgevoerd kwamen al snel offerteaanvragen en orders van bedrijven binnen die ons via Google hadden gevonden. De investering heeft zichzelf binnen 1 jaar terug verdient, daar wij nu al een aantal nieuwe klantenrelaties rijker zijn”.

Philip van Dalen, Directeur theweb2.0 search marketing | web analytics: “Als ervaren en bewezen Zoekmachine Marketing, SEO en Web Analytics expert voor internationale bedrijven zien wij Dutch Marine Systems als een goed voorbeeld van onze klantenkring die hoge eisen aan ons stellen en die wij continu waarmaken. Onze Web Analytics | Customer Service Unit zorgt ervoor dat alle bezoekers- zoekwoord- en conversie gegevens transparant, meetbaar en optimaliseerbaar zijn voor onze opdrachtgevers na afronding van ieder zoekmachine project. Onze meerjarige ervaring met geavanceerde webanalyse toepassingen als Google Analytics, Coremetrics, Unica en Omniture garandeert webanalyses met een hoge mate van Business & Marketing Intelligence voor onze opdrachtgevers”

Trefwoorden: Internet Marketing, Web Analytics

Contact Theweb2.0 Online Marketing Company

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share