Toshiba lanceert nieuw partnerprogramma: motto ii

Toshiba lanceert nieuw partnerprogramma: motto ii van Toshiba Consumer Products

Door: Toshiba Consumer Products  15-06-2011
Trefwoorden: Electronica, Toshiba, Consumer products

Vakhandel profiteert van significante voordelen

Schijndel, 15 juni 2011 – Toshiba Consumer Products, producent van flatscreen-tv’s en dvd-spelers, lanceert een nieuw partnerprogramma voor gespecialiseerde dealers: ‘motto ii’ (Japans voor ‘wat goed is, kan nog beter worden’). Dit programma stelt hen in staat om hun slagkracht, omzet en concurrentievermogen te vergroten en nieuwe klanten in het premiumsegment van de markt te werven.

De concurrentie in de resellermarkt wordt steeds sterker, terwijl de omvang zienderogen slinkt. Om deze uitdagingen het hoofd te bieden, is flexibiliteit, dynamiek en creativiteit een absolute must. Wie succes wil hebben, moet zich onderscheiden van anderen, slimmer zijn en continu de aandacht op zich weten te vestigen. Om dealers hierbij te ondersteunen, heeft Toshiba een nieuw partnerprogramma in het leven geroepen waarmee zij hun concurrentiepositie kunnen versterken: motto ii.

Motto ii biedt partners diverse voordelen. Zo krijgen zij exclusief de beschikking over motto ii-producten, mogen ze afnemers van motto ii-producten exclusief een jaar extra fabrieksgarantie aanbieden (drie in plaats van twee jaar), zijn ze verzekerd van een optimale beschikbaarheid en levering van de producten, kunnen ze deelnemen aan kwalitatief hoogstaande trainingen, hebben ze toegang tot exclusief reclamemateriaal en zijn ze gerechtigd mee te doen aan exclusieve marketingacties.
 
“Met dit aantrekkelijke programma vergroten wij niet alleen ons onderscheidend vermogen in de markt, maar benadrukken we ook het innovatieve karakter van onze producten,” zegt Robert Jansen, Commercieel Directeur van Megami, exclusief importeur van Toshiba’s consumentenproducten in Nederland. “De tv’s uit het motto ii-portfolio zijn bijvoorbeeld 100% state-of-the-art met hun geavanceerde functies voor gezichtsherkenning, SMART TV en HDD-recording. Daarmee sluiten ze naadloos aan op het motto van Toshiba, ‘Leading Innovation’.”

Motto ii gaat deze maand live, in Nederland hebben zich reeds 75 dealers aangemeld voor dit partnerprogramma van Toshiba.

Over Toshiba
Toshiba Consumer Products is onderdeel van Toshiba Europe GmbH (TEG), waarvan het Europese hoofdkantoor in Neuss (Duitsland) gevestigd is. Het moederbedrijf van Toshiba Europe GmbH, Toshiba Corporation, een van de grootste computer- en elektronicabedrijven ter wereld, is een toonaangevende fabrikant van informatie- en communicatiesystemen, elektronische componenten, consumentenproducten en power systems. Door deze uiteenlopende activiteiten te integreren, consolideert het bedrijf zijn positie als innovator op het gebied van geavanceerde componenten, producten en systemen. Toshiba, dat opgericht is in 1875, beschikt over een wereldwijd netwerk van 490 ondernemingen en heeft 203.000 medewerkers in dienst. De jaaromzet bedraagt 77 miljard US$ (2010).

Toshiba Consumer Products wordt in Nederland vertegenwoordigd door Megami, sinds 2009 actief op de Nederlandse markt als exclusief importeur van Toshiba.
 
Meer informatie: www.megami.nl en www.toshiba.eu

Contactpersoon voor de pers:
The Communication Force
Anke van de Vliet
Tel. +31 (0)23 – 5656850
[email protected]

Trefwoorden: Consumer products, Electronica, Toshiba

Contact Toshiba Consumer Products

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Andere producten en diensten van Toshiba Consumer Products

04-09-2013

Toshiba maakt Ultra HD-tv echt betaalbaar

Inclusief gratis tablet voor extra gemak ‘s-Hertogenbosch, 4 september 2013 - Toshiba Consumer Products komt als eerste met een


26-03-2013

Toshiba Consumer Products stelt nieuwe producten voor tijdens Toshiba World 2013

  Toshiba lanceert tweede generatie Ultra HD-tv’s ‘s-Hertogenbosch, 21 maart 2013 – Tijdens Toshiba World op 20 maart in Amsterdam


22-08-2012

Toshiba wint begeerde EISA Award met brilloze 3D-tv

‘s-Hertogenbosch, 22 augustus 2012 –  De brilloze 55ZL2 3D-tv van  Toshiba Consumer Products is door de European Imaging and Sound


19-04-2012

Toshiba breidt ‘motto ii’-partnerprogramma uit met nieuwe exclusieve producten

   Van instapmodellen Smart-tv’s tot vrijwel randloze 3D-tv’s     ‘s-Hertogenbosch, 19 april 2012 – Toshiba Consumer Products introduceert drie


22-03-2012

Persberichten Toshiba World 2012 - Consumer Products

Toshiba presenteert nieuwe generatie LCD-tv’s ‘s-Hertogenbosch, 22 maart 2012 – Toshiba Consumer Products introduceert twee nieuwe series in zijn AV-


01-09-2011

Nieuwe Toshiba-tv’s brengen integratie van 3D-tv en thuisnetwerken binnen bereik van grote publiek

RL838-tv’s en TL838/868 3D-tv’s geknipt voor gebruik van Smart TV-diensten     Schijndel, 1 september 2011 –  Toshiba presenteert twee


01-09-2011

Toshiba introduceert twee nieuwe hightech-tv’s met Jacob Jensen-design

WL863 en YL863 bieden krachtige CEVO-Engine voor PERSONAL- en SMART-TV   Schijndel, 1 september 2011 – Toshiba introduceert twee nieuwe tv’s


01-09-2011

Toshiba lanceert twee nieuwe Blu-ray™-spelers

BDX1250KE en BDX2250KE bieden Full HD Blu-ray™-playback   Schijndel, 2 september 2011 – Toshiba introduceert twee nieuwe Blu-ray™-spelers op de IFA


06-04-2011

Toshiba presenteert eerste Smart 3D-tv’s met polarisatiefilter

Verhoogd kijkgenot door comfortabelere bril1   Schijndel, 6 april 2011 – Toshiba Consumer Products presenteert een nieuwe serie 3D-tv’s, de VL863,


06-04-2011

Toshiba introduceert ’s werelds eerste personal-tv’s met gezichtsherkenning

Nieuwe toestellen identificeren gebruikers en selecteren automatisch hun persoonlijke instellingen   Schijndel, 6 april 2011 – Toshiba Consumer Products introduceert een


06-04-2011

Toshiba’s CEVO-Engine effent pad voor televisie van de toekomst

   55ZL1 biedt briljant beeld, geavanceerde 3D en gepersonaliseerde tv   Schijndel, 6 april 2011 – Toshiba Consumer Products lanceert binnenkort


29-03-2011

Toshiba presenteert nieuwe serie Full HD LED-tv’s met netwerkconnectiviteit

  RL833 combineert hoge beeldkwaliteit met legio integratiemogelijkheden Schijndel, 29 maart 2011 – Toshiba Consumer Products presenteert een nieuwe serie


29-03-2011

Toshiba lanceert nieuwe serie Full HD LED-tv’s met ingebouwde Blu-ray-speler

  DB833 biedt complete functionaliteit in compact formaat Schijndel, 29 maart 2011 – Toshiba Consumer Products lanceert zijn eerste serie


29-03-2011

Toshiba introduceert nieuwe LED-tv’s met klein beeldscherm

  HD-ready toestellen mét en zonder ingebouwde DVD-speler Schijndel, 29 maart 2011 – Toshiba Consumer Products introduceert twee nieuwe series