Teleperformance Nederland opent nieuw Contact Center in Zoetermeer

Door: Teleperformance Nederland  23-03-2006
Trefwoorden: Communicatie, Marketing, Contact Centers

Teleperformance Nederland, een van de grootste specialisten op het gebied van Customer Care, heeft onlangs een nieuw Contact Center in gebruik genomen in Zoetermeer en daarmee haar capaciteit vergroot.

In totaliteit beschikken we nu over 6 contact centers verspreid over Zoetermeer en Tilburg. Wat betreft de Tilburgse vestiging wordt een capaciteit uitbreiding overwogen. Alle contact centers zijn verbonden door IP VPN en vormen een groot virtueel contact center.

Norbert van Liemt, CEO van Teleperformance Nederland zegt: “Wij zijn zeer gelukkig met deze uitbreiding en wij verwachten verdere uitbreiding op korte termijn, wat ons in staat zal stellen om onze huidige en toekomstige Customer Care relaties nog beter te bedienen”.

Trefwoorden: Communicatie, Contact Centers, Marketing

Contact Teleperformance Nederland

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share