Aldipress kiest HCN als partner

Aldipress kiest HCN als partner van Unamic

Door: Unamic  23-09-2008
Trefwoorden: Klantenservice, Helpdesk, Contactcenter

Aldipress verwacht met de uitbesteding van de helpdesk en de recent geïntroduceerde webportal, een efficiënt ingerichte en verbeterde dienstverlening aan retailers te kunnen bieden.

Algemeen Directeur HCN; Simon Verzijl:” De combinatie Aldipress en HCN laat duidelijk zien dat selfservice en assisted service met het inzetten van live agents uitstekend hand in hand gaan. We zijn dan ook erg blij met de samenwerking.”.

Retailers kunnen hun assortimentsbeheer, logistieke processen en administratie via de nieuwe webportal aansturen. Naar verwachting zal ongeveer 50% van de retailers hiervan gebruik maken. Voor de overige 50% van de activiteiten heeft Aldipress besloten om het Retail Contact Center onder te brengen bij HCN voor verdere afhandeling van het klantencontact. Bij HCN beschikt Aldipress over een vast team die de vragen van retailers over onder andere leveringen, retouren, facturatie en creditering beantwoordt.

Over Aldipress
Aldipress, onderdeel van het Finse mediaconcern SanomaWSOY, is de grootste distributeur van tijdschriften, stripalbums, romans en puzzels voor de losse verkoop in Nederland. Met 9.000 Nederlandse verkooppunten heeft Aldipress een optimaal bereik in de markt. Klanten van Aldipress zijn onder andere de grote supermarkten, benzinestations en boekhandels, maar ook de sigarenwinkelier op de hoek van de straat. Het assortiment van Aldipress bestaat uit ruim 600 titels van 170 verschillende uitgevers. Meer informatie is beschikbaar op www.aldipress.nl.

Over HCN
HCN is een multichannel contactcenter dat zich ten doel heeft gesteld de nummer 1 te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit klantcontactprocessen voor haar opdrachtgevers. Met ruim 1.500 medewerkers en vestigingen in Nederland (Enschede, Haarlem, Nieuwegein, Rotterdam en Tilburg), België (Vilvoorde) en Turkije (Antalya en Istanbul), neemt HCN een vooraanstaande positie in op de Nederlandse markt. HCN helpt haar opdrachtgevers bij het opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met haar klanten. In haar contactcenters neemt HCN het managen van het klantcontact via call, e-mail en andere interactieve media over van haar opdrachtgevers. In haar contactcenters neemt HCN het managen van het klantcontact via call, e-mail en andere interactieve media over van haar opdrachtgevers. Meer informatie is beschikbaar op www.hcn.nl

Foto
Contractondertekening: links Simon Verzijl, Algemeen Directeur HCN. Rechts Edo Meerlo, Algemeen Directeur Aldipress.

Noot voor de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Lee Mei Sung, Directie Assistente Commercie HCN B.V. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 013 464 99 09 of per e-mail: [email protected]

Trefwoorden: Aldipress, Contactcenter, Hcn, Helpdesk, Klantenservice,