HCN verzelfstandigt Interim Management, Training en Advies activiteiten

HCN verzelfstandigt Interim Management, Training en Advies activiteiten van Unamic

Door: Unamic  26-02-2008
Trefwoorden: Advies, Training, Interim

PERSBERICHT 20 februari 2008

HCN Interim & Training B.V.

HCN verzelfstandigt Interim Management, Training en Advies activiteiten

HCN verzelfstandigt haar Interim Management, Training en Advies activiteiten. Voor het opzetten van dit nieuwe bedrijfsonderdeel HCN Interim & Training B.V. zijn per 1 februari Emile Elsbeek en Erwin Leferink aangetrokken. Zij gaan de directie vormen. De vraag naar de genoemde diensten vanuit bestaande relaties neemt toe en door deze opzet kan HCN zich volledig focussen op de invulling ervan.

Simon Verzijl, Algemeen Directeur HCN: “Het inzetten van consultants is een eigen tak van sport, dat doe je er niet even bij. Als je topsport wilt bedrijven, moet je een team neerzetten dat zich volledig kan richten op zijn taak.” De grootste uitdaging, en daarmee ook prioriteit van de nieuwe directie, is het aantrekken van customer contact professionals die de dienstverlening op het gewenste hoge niveau kunnen uitvoeren. HCN verwacht dat haar sterke positie in de markt en de naamsbekendheid een aanzuigende werking op talent zullen hebben.

Over HCN
HCN is een multichannel contactcenter dat zich ten doel heeft gesteld de nummer 1 te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit klantcontactprocessen voor haar opdrachtgevers. Met ruim 1.500 medewerkers en 7 vestigingen in Antalya, Enschede, Haarlem, Istanbul, Nieuwegein, Rotterdam en Tilburg neemt HCN een vooraanstaande positie in op de Nederlandse markt. HCN helpt haar opdrachtgevers bij het opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met haar klanten. In haar customer care centers neemt HCN het managen van het klantcontact via call, e-mail en andere interactieve media over van haar opdrachtgevers.

‘Noot voor de redactie’:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Emile Elsbeek, directeur HCN Interim & Training B.V. Hij is bereikbaar op nummer 06 5341 7039 / 013 464 99 09 of per e-mail: [email protected] Op verzoek sturen wij u een foto toe. Dit kunt u per e-mail via [email protected] aanvragen.

Trefwoorden: Advies, Antalya, Callcenters, Contactcenter, Hcn, Interim, Klantcontact, Training