Samsung Electronics Benelux gaat helpdesk co-sourcen bij HCN

Samsung Electronics Benelux gaat helpdesk co-sourcen bij HCN van Unamic

Door: Unamic  23-09-2008
Trefwoorden: Samsung, Contactcenter, Bpo

Over Samsung
Onder het motto ‘The future is not to be predicted, but to be created’ is Samsung Electronics uitgegroeid tot marktleider op vele gebieden. Variërend van monitoren en LCD-TV’s tot mobiele telefoons en geheugenchips. Samsung is een van de snelst groeiende merken ter wereld van de afgelopen vijf jaar. Op dit moment staat Samsung op de 21ste positie van de ranglijst van de meest waardevolle merken in de Interbrand Global Brands top 100. Wereldwijd zijn bij Samsung 150.000 werknemers actief in 134 vestigingen in 62 landen. In 2007 behaalde Samsung Electronics wereldwijd een totale omzet van US$ 103,4 miljard. Samsung Electronics Benelux is met een omzet van meer dan € 1 miljard een van de weinige ‘1 billion euro companies’ in de Benelux.
Samsung scoort niet alleen in marktaandelen sterk. Jaarlijks besteedt Samsung bijna 10% van haar omzet aan R&D. Met vijf designcentra over de hele wereld laat Samsung zien dat innovatie om meer dan technologie draait. Samsung laat zich inspireren door de lifestyles van consumenten. De internationale waardering voor de vernieuwende producten is groot. In 2007 won Samsung 26 IF product design awards en 22 Red dot design awards.
Voor meer informatie over Samsung Electronics België kan u terecht op de website: www.samsung.com

Over HCN
HCN is een multichannel contactcenter dat zich ten doel heeft gesteld de nummer 1 te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit klantcontactprocessen voor haar opdrachtgevers. Wij bereiken dit door organisaties te ondersteunen in het persoonlijk en efficiënt communiceren met hun klanten en prospects. Met de benodigde kennis, ervaring en inzet is HCN steeds vaker een strategische partner voor organisaties die het beheer van hun klantcontact maximaal willen professionaliseren. HCN heeft naast de Nederlandse vestigingen, ook reeds twee contactcenter locaties in Turkije. Dit is de eerste locatie in België.


‘Noot voor de redactie’:
Voor meer informatie kunt u tijdens kantoortijden telefonisch contact opnemen met Lee Mei Sung, medewerker Marketing & Sales. Zij is te bereiken op telefoonnummer 0031-13-464 9909.

Trefwoorden: Bpo, Contactcenter, Co-sourcing, Denny Haayen, Hcn, Samsung, Vilvoorde,