Wegener Nieuwsmedia kiest HCN als partner

Wegener Nieuwsmedia kiest HCN als partner van Unamic

Door: Unamic  09-04-2008
Trefwoorden: Callcenters, Klantcontact, Contactcenter

HCN gaat voor Wegener Nieuwsmedia (proef)abonnees werven, onder meer met de actie ‘1 jaar tabloid’.

Vorig jaar is bij zes Wegener Nieuwsmedia titels (De Stentor, Brabants Dagblad, BN/de Stem, Provinciale Zeeuwse Courant, De Twentsche Courant Tubantia en De Gelderlander) het tabloidformaat geïntroduceerd, in navolging van het Eindhovens Dagblad dat sinds oktober 2006 het tabloidformaat heeft. Deze zes dagbladen zetten nu gezamenlijk een campagne in de markt met de boodschap ‘1 jaar tabloid en wij trakteren’. Deze campagne loopt gedurende de maand april 2008. 

Robert Dijkhuis, Manager KCC-CM Wegener Nieuwsmedia:
“We hebben voor onder meer HCN gekozen om ons de komende jaren met abonnementen verkoop te ondersteunen. De keuze op HCN is gevallen na een lang en intensief selectieproces. HCN is een professioneel en flexibel contactcenter, met focus op kwaliteit. De dienstverlening van HCN reikt veel verder dan het efficiënt benaderen van potentiële abonnees. Ze denken pro-actief met ons mee over de campagne om zo gezamenlijk tot een maximaal resultaat te komen. Gezien de huidige ontwikkelingen bij telemarketing is het, voor ons, zeer belangrijk om samen met de juiste partners tot een vernieuwende, evenwichtige aanpak van telefonische klantbenadering te komen. Onze verwachtingen van de samenwerking met HCN zijn groot”.

Over Wegener Nieuwsmedia
Wegener NieuwsMedia is onderdeel van Koninklijke Wegener NV, een beursgenoteerde organisatie actief in media en marketing en daarnaast onderdeel van het Engelse MECOM concern dat verschillende regionale dagbladen in Europa bezit. Wegener NieuwsMedia bestaat uit zes uitgeverijen die gezamenlijk zeven regionale dagbladen uitgeven en is hiermee de grootste uitgever van regionale dagbladen in Nederland.
Daarnaast ontwikkelt en exploiteert Wegener NieuwsMedia producten en diensten zowel voor op het internet als voor de grafische industrie.

Over HCN
HCN is een multichannel contactcenter dat zich ten doel heeft gesteld de nummer 1 te zijn in het verhogen van omzet en rendement uit klantcontactprocessen voor haar opdrachtgevers. Met ruim 1.500 medewerkers en 7 vestigingen in Antalya, Enschede, Haarlem, Istanbul, Nieuwegein, Rotterdam en Tilburg neemt HCN een vooraanstaande positie in op de Nederlandse markt. HCN helpt haar opdrachtgevers bij het opbouwen en onderhouden van duurzame relaties met haar klanten. In haar customer care centers neemt HCN het managen van het klantcontact via call, e-mail en andere interactieve media over van haar opdrachtgevers.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Lee Mei Sung, Directie Assistente Commercie HCN B.V. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 013 464 99 09 of per e-mail: [email protected]

Trefwoorden: Callcenters, Contact Center, Contactcenter, Hcn, Klantcontact