Apex, SoulFish en Applepie samen verder

Door: Applepie communicatie  11-08-2008

Uniek recept voor communicatie
Slimme communicatie is het belangrijkste ingrediënt binnen het nieuwe Applepie. We gaan verder dan een logo met huisstijl, verder dan een direct mailing, verder dan een op zichzelfstaande website. We proberen alle communicatie uitingen zodanig op elkaar aan te laten sluiten dat er een uniek recept op tafel ligt. Op het lijf geschreven communicatie. Zowel online - alles wat er op een scherm gecommuniceerd kan worden - als offline - zeg maar alles wat gedrukt, bedrukt en uitgegeven kan worden - moet een kloppend totaalbeeld zijn van alle uitingen naar buiten toe. De juiste mix en inzet van online en offline communicatie zal onze grootste kracht zijn. Henri van der Vleuten (SoulFish) en Geert Heikoop (Applepie) gaan samen met het team van 25 medewerkers invulling geven aan deze nieuwe missie. Een uitdaging waar we graag 'onze tanden in gaan zetten's.

Vier business units van Applepie verdelen de 'pieces of the pie'...
We hebben nu al onze diensten onderverdeeld in vier creatieve units. Dit alles volgens het principe: What you eat is what you pay! Oftewel topcreativiteit voor een aantrekkelijke prijs. Iedere unit heeft zijn eigen niveau in diensten en werkwijze. We kunnen dus vrijwel altijd de creativiteit leveren die nodig is. Men kan kiezen voor de ‘hele taart’ of slechts een stukje ervan. Binnenkort volgt een mailing waarin alle mogelijkheden op een rij zijn gezet en de nieuwe werkwijze wordt toegelicht.

Nieuwe website
De nieuwe website was al een tijd in ontwikkeling, maar is nu uiteindelijk ook daadwerkelijk gepresenteerd: http://www.applepie.nl.