Second Home Select kiest ID Factory voor ontwikkeling van online marketing strategie

Door: ID Factory  03-11-2006
Trefwoorden: Online Media, Online Marketing, Marketing Strategie

Na eerder al het marketing- en marktbewerkingsplan ontwikkeld te hebben heeft Second Home Select nu ook ID Factory geselecteerd voor de ontwikkeling van een online marketing strategie.

Second Home Select is een Nederlands bedrijf en helemaal gespecialiseerd in bemiddeling bij de aanschaf van, of investering in, een tweede huis in het buitenland.

Op korte termijn wil zij één van de belangrijkste Nederlanse spelers worden op het gebied van second home onroerend goed in Turkije en andere opkomende landen. Naast een netwerk van gerenomeerde nederlandse makelaars is online marketing de belangrijkste peiler om invulling te geven aan deze ambitie.

ID Factory is een bureau voor online marketing die bedrijven helpt succesvoller te zijn op het web. Naast de ontwikkeling van aansprekende marketing concepten zorgt ID Factory ook voor de uitvoering. Door optimalisatie van websites voor zoekmachines, innovatieve banner campagnes en email marketing worden klanten geworven en aangezet tot herhalingsaankopen.

Contactpersoon: Rémy Vermeulen - ID Factory - +31(416)348881

Trefwoorden: Marketing Strategie, Online Marketing, Online Media