Auto-Insite verwerkt 15.000ste foto

Auto-Insite verwerkt 15.000ste foto van Auto-insite

Door: Auto-insite  12-09-2008
Trefwoorden: Internet, Auto, Marketing

Sinds augustus vorig jaar heeft Auto-Insite al meer dan 15.000 foto’s van occasions en nieuwe auto’s aangepast voor autobedrijven. Deze foto’s worden gebruikt voor advertenties op de diverse occasionportals, eigen websites en mailingen. Door een auto te adverteren met een digitale Achtergrond van Auto-Insite wordt het rendement van (internet-) advertenties verhoogt.

Auto-Insite stapte in de markt van beeldbewerking met de visie dat een foto van een auto onvoldoende is om je als professioneel autobedrijf te presenteren op de diverse occasionportals. Het basis principe van een adverteren is dat de aanbieder herkenbaar moet zijn en door herhaling een blijvende indruk achterlaat bij de consument.

Volgens directeur Joep Hazeu van Auto-Insite delen vele autobedrijven deze visie maar hebben vaak de mogelijkheden niet om een auto herkenbaar te fotograferen. Auto-Insite begon in augustus 2007 met het aanpassen van occasionfoto’s voor autobedrijven die actief adverteren op de diverse occasionsites. Door de achtergrond van de foto’s aan te passen aan de stijl van het autobedrijf zijn de auto’s direct herkenbaar voor de oriënterende consument. Daarnaast gebruiken veel bedrijven de achtergronden om hun occasionlabel duidelijk te communiceren en zich hiermee te onderscheiden van de particuliere aanbieder.

“Dat we in iets meer dan een jaar zoveel foto’s hebben verwerkt is boven verwachting” zegt Joep Hazeu, “maar het is wel een logische gevolg van de huidige marktsituatie. Door het toenemende aanbod van particuliere auto’s op het internet wordt het voor autobedrijven steeds belangrijker om zich professioneel te onderscheiden. “

Meerdere vestigingen en promotie van speciale evenementen

Door gebruik te maken van herkenbare en uniforme achtergronden zijn bedrijven met meerdere vestigingen tóch duidelijk herkenbaar op de diverse occasionportals als één bedrijf. Daarnaast ziet Auto-Insite de opkomst van actiematig gebruik van de achtergronden. Occasionshows, financieringsaanbiedingen en auto’s van de week worden steeds vaker dmv van de achtergronden onder de aandacht gebracht.

Noot voor de redactie:

Voor vragen kunt u contact opnemen met:

Auto-Insite
Joep Hazeu
Paasheuvelweg 28
1105 BJ Amsterdam
Tel.: 020-7167390
E-mail: [email protected]

Voorbeelden van onze werkwijze kunt u oa. vinden op www.dorvo.citroen.nl, www.vkv-renault.nl, www.jandejongbmw.nl, www.mercedesbenzdirect.nl, onder de tabbladen occasions. Deze foto’s zijn eigendom van de autobedrijven en kunnen daarom niet gebruikt worden zonder daarvoor toestemming te vragen.

Auto-Insite is een media adviesbureau voor de automobielbranche. Auto-Insite is opgericht in 2006 met de doelstelling om de internetpresentatie van bedrijven in de mobiliteitsbranche te professionaliseren. Dit doen wij door digitale beeldbewerking van auto’s die op het internet worden geadverteerd, advies op het gebied van presentatie, ontwerpen van internethuisstijlen en google adwords.

Trefwoorden: Auto, Beeldbewerking, Dealers, Foto, Internet, Marketing, Mobiliteitsbranche, Occasion, Rendement

Contact Auto-insite

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share