Leoprinting Staat voor Promotional Power

Door: Leoprinting  03-07-2007
Trefwoorden: Scholen, Marketing, Reclame

De Memomind

Leoprinting is leverancier van de Memominds. Dit zijn zelfklevende blaadjes, ook wel bekend als post-its, een boekje of blokje kan worden voorzien van een publicitaire boodschap. De Memominds worden op maat ontwikkeld. Voor de klant is het een uitstekende marketing tool met een hoge attentiewaarde. Het is een leuk en origineel geschenk dat direct in contact brengt met de doelgroep. De boodschap wordt continu herhaald.
In het gamma heeft Leoprinting de zelfklevende advertenties. Die worden op de voorkant van een krant of tijdschrift gekleefd. De attentiewaarde is groot en er gaat geen redactionele ruimte verloren.

Creativiteit

Creativiteit, kwaliteit en service zijn de grootste troeven. Leoprinting heeft geen dikke catalogus waaruit de klant moet kiezen. Eerst wordt er gekeken naar de behoefte van de klant, daarna wordt het idee uitgewerkt en wordt het product ontwikkeld. De klant kan zelf een ontwerp aanleveren of het door Leoprinting laten verzorgen. De klanten van Leoprinting zijn grote en kleine bedrijven, uitgevers, farmaceuten, reclame- en marketingbureaus.

Trefwoorden: Adnotes, Azie, Banken En Verzekeringen, Bedrukken, Belgie, Beurzen, Blokje, Boekje, Cards, Congressen, Directmarketing, Display, Drukwerk, Easynotes, Farmacie, Fp-advertising, Give-away, Kantoorartikelen, Marketing, Marketingtool, Memo, Memostix, Name-it, Notepad, Notes, Organiser, Post-it, Premium, Presentatie's, Printen, Reclame, Relatiegeschenk, Salespromtotions, Scholen, Schrijfblokken, Websites, Zelfklevende Advertentie,