Nivea en Centercom gaan de strijd aan met de bobbels

Nivea en Centercom gaan de strijd aan met de bobbels van Centercom

Door: Centercom  24-04-2008

Amsterdam 24/04/2008


NIVEA en Centercom gaan de strijd aan met de bobbels

Deze week zeggen vrouwen massaal ‘goodbye cellulite’ en gaan de strijd aan met de bobbels.
Om een hogere attentiewaarde te creëren wordt het nieuwe NIVEA body Good bye Cellulite Duo Programma op een bijzondere manier onder de aandacht gebracht: vijftig Centersigns (abri’s in winkelcentra) worden uitgerust met een spectacular. De Centersign wordt omhuld met een in noppenfolie uitgebeelde ‘sinaasappelhuid’ waarop vrouwen letterlijk de cellulitis fysiek te lijf kunnen gaan! (zie foto)

De actie van NIVEA, o.a. ook te zien op televisie, gaat samen met een campagne in 100 grote winkelcentra in Nederland. De achterliggende gedachte van de campagne is bekendheid genereren van het nieuwe anticellulitis programma van NIVEA/Beiersdorf.



Contact Centercom

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share