DQ&A en ClearSense starten samenwerking

Door: ClearSense  04-07-2006
Trefwoorden: Internet, Internet Adverteren, Admanagement

DQ&A en ClearSense sluiten samenwerkingsverband om gezamenlijk DART Search aan te bieden in de Nederlandse markt.

Den Haag / Amsterdam 4 juli 2006 - DQ&A en ClearSense hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten waarbij het gebruik van het product DART Search centraal staat. DQ&A verzorgt voor uitgevers en bureaus de executie van de door hen verkochte of ingeplande digitale media campagnes. Hierbij maakt zij gebruik van DoubleClicks Dart Admanagement systeem. ClearSense is specialist in de opzet, het beheer en het meetbaar maken van zoekmachine marketing campagnes.

DQ&A zal optreden als Facility Centre, waarbij zij het uploaden van keywords in DART Search en reporting voor haar rekening neemt. ClearSense zal verantwoordelijk zijn voor het management van de campagnes. Door deze samenwerking is DQ&A een van de weinige bedrijven in Europa dat een full service online placement oplossing kan bieden. ClearSense is het eerste bedrijf in Nederland dat in staat is om haar klanten dienstverlening op meerdere BidManagement systemen aan te bieden

Jonty Kelt van DoubleClick zegt: “We are very pleased that our long relationship with DQ&A leads us to ClearSense. ClearSense is one of the leading search advertising companies in the Netherlands. ClearSense and DQ&A will use DART Search to extend the possibilities they have to offer to both of their clients. We see big opportunities for all three companies.”

Heleen van Oord van DQ&A zegt: “De samenwerking past uitstekend in onze strategie om de beste producten en diensten op Admanagement gebied in de markt samen te brengen zodat we onze kennis kunnen combineren met techniek".

Wouter Theijsmeijer van ClearSense zegt: “DART Search is uitermate geschikt voor onze klanten uit het hogere segment die op zoek zijn naar on demand reporting, geavanceerde biedstrategieën en kwalitatieve copywriting.”

Over DQ&A
DQ&A is specialist op het gebied van admanagement services en verzorgt voor uitgevers en bureaus de executie van de door hen verkochte of ingeplande digitale media campagnes. Dit betekent dat DQ&A het inboeken van de campagnes verzorgt waarbij gebruik wordt gemaakt van DoubleClicks Dart Admanagement systeem, evenals het monitoren en optimaliseren van de campagnes. Door deze werkzaamheden uit te besteden aan DQ&A kunnen uitgevers en bureaus zich concentreren op het realiseren van advertentie inkomsten of mediastrategie, zonder zich zorgen te maken over de executie van de campagnes.

Het uitbesteden van traffic activiteiten aan DQ&A levert een betere service richting adverteerders en bureaus op, een hoger rendement uit de advertentie activiteiten en de garantie dat deze activiteiten door DQ&A efficiënt, snel en nauwkeurig worden uitgevoerd.

DQ&A werkt verder o.a. voor de volgende klanten: PCM Dagbladen, MSN.nl, Kluwer, KPN Media, Quote Media, Speurders.nl, Tiscali, Sky Radio, Classic FM, Veronica FM, Universal Media, Vodafone, MSN, Autoscout, Telefoongids, e.a.

Trefwoorden: Admanagement, Internet, Internet Adverteren