Mobiele Marketing groeit exponentieel

Door: Adgj, That Mobile Company  11-07-2007
Trefwoorden: Internet, Advertenties, Sms

Het is niet verwonderlijk dat AOL in deze ontwikkeling een prominente rol speelt. In de begin dagen van het internet tijdperk was AOL de eerste portal van belang.
Zonder AOL was het ondoenlijk een pagina op het www te vinden. Google bestond toen immers nog niet.
Nieuwe portals schoten vervolgens als paddestoelen uit de grond en tevens ontstonden alternatieven zoals startpagina, Google etc om je weg te vinden op het internet.
Met deze ontwikkeling werd het business model waarbij de eind-gebruiker betaalt steeds minder houdbaar en sloeg het internet de weg in van de gesponsorde omzet-stromen. Eenzelfde ontwikkeling zal zich nu gaan voltrekken op het mobiele www. Nu operators hun portals (noodgedwongen) steeds meer gaan openstellen, zal de nadruk in het business model verschuiven van de consument naar de adverteerder. AOL weet uiteraard als geen ander mee te bewegen op de deiningen van deze trend.

Gelukkig blijkt uit het onderzoek ook dat adverteerders positief reageren op de mogelijkheid hun bereik en zichtbaarheid via het mobiele kanaal te vergroten.

Trefwoorden: Advertenties, Internet, Mobiele Marketing, Sms

Contact Adgj, That Mobile Company

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share