Carp introduceert nieuwe lifestyle themabijlage “Carp Diem”

Carp introduceert nieuwe lifestyle themabijlage “Carp Diem” van Aromedia

Door: Aromedia  05-06-2007

P E R S B E R I CH T

Carp introduceert nieuwe lifestyle themabijlage “Carp Diem”

Amsterdam, 5 juni 2007 – Carp introduceert de nieuwe lifestyle themabijlage: Carp Diem. De Carp Diem lezer is de hoogopgeleide dertiger, meest man, met een budget dat niet alleen op de spaarrekening belandt, maar ook nadrukkelijk bedoeld is om te spenderen aan al die interesses die het leven na het werk aangenaam maken: reizen, mode, gadgets, auto’s, personal finance, interieur, kunst, eten, uitgaan. Carp Diem gaat over het leven dat – echt waar – bestaat na kantoortijden. Vertelt waar je prima kunt lunchen in Nederland (Nijmegen) en daarbuiten (Krakau). Portretteert de man die het gezicht van de golfbaan verandert. Toont de fijnste hightech spulletjes voor aan de rand van het zwembad. Geeft dé plekken waar het lichaam opnieuw geboren en alle zintuigen aangescherpt worden. Biedt de mogelijkheid de mooiste moderne kunst in huis te halen. En geeft mee welke plaatsen je nu moet bezoeken voordat ze het lot van Atlantis volgen – de vakantie staat tenslotte voor de deur en misschien heb je nog niet geboekt… Natuurlijk verdwijnt het normale leven niet naar de achtergrond. Een gezonde balans vereist geen dubbelleven, en Carp Diem heeft van alles voor de Young professional die keihard wil werken én keihard wil genieten. De eerste Carp Diem verschijnt als glossy op afwijkend formaat op 25 juni 2007.

Carp Diem zal in 2007 twee maal verschijnen in een oplage van 75.000 exemplaren en wordt verspreid via Carp – het carrièremagazine voor hoogopgeleiden. Carp Diem selecteert speciaal voor deze doelgroep interviews, reportages, columns en verhalen over de lokkende werelden buiten die kantoormuren, waarin young professionals zich in hun vrije tijd graag bewegen. Carp Diem zal ook binnen de website Carp.nl een plek krijgen waar de Carper voor lifestyle producten terecht kan. Half juli wordt de compleet vernieuwde website gelanceerd.

Carp
Carp informeert hoogopgeleide professionals tot 37 jaar over werk, loopbaan, lifestyle en persoonlijke ontwikkeling. Het merk Carp bestaat uit het tijdschrift (oplage 135.000), Careerscope (recruitment evenement), de nieuwsbrieven (oplage 50.000), Carp.nl en de Wake-up Call (vacature e-mailservice). Carp Diem biedt adverteerders een unieke multimediale mogelijkheid om met deze koopkrachtige hoogopgeleiden te communiceren. In een unieke uitgave, met een relevant umfeld en in een hoge oplage. Met aantrekkelijke tarieven. Meer informatie over advertentietarieven vindt u op www.carp.nl/adverteren .

Aromedia
Aromedia is uitgever van de merken Sum, Carp en Studytrack.com. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda's en websites. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van studenten en professionals, in de leeftijd van 17 tot 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.


######################################################################################

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Martijn van Schieveen, telefoon 020 – 664 61 27
Aromedia Bv
Naritaweg 127
1043 BS Amsterdam
T 020 - 664 61 27
www.aromedia.nl


Contact Aromedia

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share