Carp voert campagne

Door: Aromedia  01-03-2007

Carp voert campagne


Amsterdam, 27 februari 2007 – De opfrissing van Carp magazine is sinds afgelopen donderdag een feit. Ter promotie van deze refresh is een campagne gestart in print, online, via radio en promotieteams. In de campagne draait het om het ‘carpen’: “Carp je carrière!”, “Carp je kansen”, “Heb jij al gecarpt vandaag?” Deze uitingen weerspiegelen de drie nieuwe pijlers in het magazine; ‘Carp Werkt’, ‘Carp Groeit’ en ‘Carp Diem’. ‘Carp werkt’ schrijft over de economie en arbeidsmarkt. ‘Carp Groeit’ gaat over persoonlijke groei, opleidingen en managementvaardigheden. ‘Carp Diem’ brengt lifestyle, kunst en cultuur. Daarnaast gaat Carp structureel aandacht besteden aan Young Management: twintigers die de eerste stappen in hun managementloopbaan maken. Zo wordt in iedere editie bij een Carper gemeten in hoeverre hij/zij over de Young Managementfactor beschikt. Zowel de inhoud als de vormgeving in Carp hebben een meer zakelijk karakter gekregen, met behoud van de typische Carp-bite. Er zijn meer korte leesmomenten, nieuwe rubrieken en columns voor de drie nieuwe pijlers. De opfrissing biedt tevens nieuwe, prominente mogelijkheden voor adverteerders, zowel wat betreft vacatures als corporate uitingen. In april volgt de restyle van de website www.carp.nl.


Carp
Carp informeert hoogopgeleide professionals tot 37 jaar over werk, loopbaan, lifestyle en persoonlijke ontwikkeling. Carp bestaat uit het tijdschrift (oplage 135.000), Careerscope (recruitment evenement), de nieuwsbrieven (oplage 50.000), Carp.nl en de Wake-up Call (vacature e-mailservice).

Aromedia
Aromedia is uitgever van de merken Sum, Carp en Studytrack.com. Deze merken omvatten onder andere tijdschriften, gidsen, agenda's en websites. Alle producten van Aromedia worden gemaakt ter ondersteuning van studenten en professionals, in de leeftijd van 17 tot 37 jaar, bij het maken van belangrijke keuzes op het gebied van studie, werk en leven.

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Martijn van Schieveen (Publiciteit), telefoon 020 – 664 61 27

Aromedia Bv
Naritaweg 127
1043 BS Amsterdam
T 020 - 664 61 27
www.aromedia.nl









Contact Aromedia

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share