Carp introduceert: gesegmenteerde nieuwsbrieven

Door: Aromedia  29-06-2006
Trefwoorden: Internet, Online Media, Digitale Segmentering

Amsterdam, 29 juni 2006 – Tijdschrift Carp presenteert vanaf deze week drie nieuwe, gesegmenteerde nieuwsbrieven in de functie-/branchegebieden Finance; ICT/Automatisering/Techniek; Marketing/Sales. Hiernaast verschijnt een algemene nieuwsbrief voor de overige segmenten. Carp heeft dit initiatief genomen omdat gebleken is dat de lezer behoefte heeft aan digitaal (arbeidsmarkt-) nieuws uit het eigen vakgebied en omdat de adverteerder in toenemende mate zoekt naar digitale segmentering voor bijvoorbeeld vacatures.

Deze nieuwsbrieven staan boordevol actualiteiten uit het eigen vakgebied, opmerkelijke transfers van jong talent, prikkelende opinies, gadgetrecensies en profielen van nieuwe bedrijven in de branches. Daarnaast neemt elke nieuwsbrief branchespecifieke vacatures op. Verder zijn nieuwe columnisten aangetrokken: John Meulemans schrijft over ontwikkelingen op het gebied van interactieve en crossmediale marketing, Stefan van Mierlo is freelance ICT-journalist en schrijft een persoonlijke column over de ICT-branche. In de Finance nieuwsbrief is een estafettecolumn opgenomen ‘Stok Exchange’, waarin mensen work-life vragen stellen aan vakgenoten.

Carp
Carp informeert hoogopgeleide professionals (hbo- of wo- afgestudeerd) tot en met 37 jaar over werk, loopbaan, lifestyle en persoonlijke ontwikkeling. Carp bestaat uit het tijdschrift (oplage 150.000), Careerscope (recruitment evenement), de nieuwsbrieven (oplage 60.000), Carp.nl en de Wake-up Call (vacature e-mailservice). Tijdschrift Carp heeft in 2005 19.000 nieuwe abonnees verwelkomd.

Trefwoorden: Digitale Segmentering, Email Nieuwsbrieven, Internet, Online Media,