Nieuwe beleidssoftware ter ondersteuning van vastgoedstrategie

Door: Batavia Groep  19-11-2008
Trefwoorden: Huurdersportaal, Klantenportaal, Klantportaal

Amsterdam, 5 maart 2012 – Het is nog maar net ontwikkeld en de belangstelling groeit nú al razendsnel. Batavia Groep introduceert een Klantportaal, speciaal ontwikkeld voor woningcorporaties. Met het Klantportaal regelen huurders al hun zaken online. 24 uur per dag, zeven dagen in de week. Precies wanneer het hen uitkomt. Bovendien heeft het Klantportaal zich al bewezen in de praktijk, bij woningcorporatie Waterweg Wonen. Flexibel aansluiten op werkprocessen Dankzij de unieke opzet richt een woningcorporatie het klantportaal naar eigen wens in met de vele functionaliteiten. Van het indienen van reparatieverzoeken tot het betalen van huur via iDEAL. En van het melden van overlast tot het opzeggen van de huur. Door de koppelingen met specifieke webservices van primaire leveranciers worden gegevens realtime heen-en-weer gecommuniceerd tussen het primaire systeem en het klantportaal. Korte implementatie én prijsvriendelijk “Maar dat is niet het enige voordeel”, zegt directeur Jan Willem Fransen. “Door de gestandaardiseerde opzet kunnen we korte implementatietijden hanteren. Én het portaal tegen een aantrekkelijke prijs aanbieden. Geen dure maatwerktrajecten en ingrijpende veranderingstrajecten. Alle transacties die huurders uitvoeren via het klantportaal, vinden direct hun weg in de werkprocessen binnen de corporatie. Als er geen geautomatiseerde workflow is, dan ondersteunen we ook andere vormen van interactie tussen het klantportaal en de achterliggende primaire systemen.” Voordelen Klantportaal - gestandaardiseerd product - flexibele inrichting zonder maatwerk - best practice koppelingen primair systeem - korte implementatietijd - aantrekkelijk prijsniveau Waterweg Wonen nummer 1 Het Klantportaal van Batavia Groep heeft zich bij woningcorporatie Waterweg Wonen al bewezen in de praktijk. De website van de Vlaardingse corporatie is in 2011 verkozen tot de beste van de hele woningcorporatiesector. Hierin is ook een belangrijke rol weggelegd voor het Klantportaal mijn.waterwegwonen.nl, dat als meest uitgebreid en gebruiksvriendelijk is beoordeeld. Batavia Groep heeft het klantportaal ontwikkeld in nauwe samenwerking met Waterweg Wonen. Kijk voor meer informatie op www.bataviagroep.nl.

Trefwoorden: Huurdersportaal, Klantenportaal, Klantportaal, Klantportaal woningcorporatie, Portaal huurders, Portaal woningcorporatie,

Andere producten en diensten van Batavia Groep

05-03-2012

Uniek klantportaal voor woningcorporaties

- gestandaardiseerd klantportaal- flexibele inrichting zonder maatwerk- best practice koppelingen primair systeem- korte implementatietijd- aantrekkelijk prijsniveau


23-02-2009

DataBalk past VIM toe binnen Omega

Amsterdam, 23 februari 2009 - DataBalk gaat de applicatie VIM (VastgoedInformatieModel) van Batavia Groep als aanvulling op haar bestaande totaaloplossing Omega aanbieden. Hiermee is het VIM binnen Omega SVB ook beschikbaar voor gebruikers van VIM. In het kader van deze afspraak hebben  Batavia Groep en DataBalk een samenwerkingsovereenkomst getekend tijdens de beurs Bouw & ICT in de jaarbeurs Utrecht.