Niet iedereen heeft last van de kredietcrisis

Door: Beurs.nl - Reed Business  30-10-2008
Trefwoorden: Kredietcrisis, Reed Business, Beurs.nl

Beurs.nl, de succesvolle website voor particuliere beleggers maakt sinds kort deel uit van de portfolio van Reed Business. Samen met het hoger gepositioneerde Beleggersbelangen.nl vormt Beurs.nl een zeer sterk online netwerk. Een netwerk dat mogelijkheden biedt voor zowel high end branding campagnes alsook brede productcampagnes. Beurs.nl, actief sinds 1999, heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een startpagina voor vele beleggers en is een van de grootste websites in het beleggerssegment van Nederland.

‘Naast de fantastische media prestaties (1 miljoen bezoekers en 20 miljoen pageviews) zien we ook positieve netwerk effecten richting andere uitgaves van Reed Business, zoals Beleggers Belangen, FEM business & finance en Zibb’, aldus Paul Verhoeff, Managing Director Reed Business Amsterdam. ‘Beurs.nl is nu ruim een maand in handen van Reed Business en overtreft ruim onze stoutste verwachtingen. Het aantal bezoekers is in één maand meer dan verdubbeld; en op een stijging van 400.000 naar 1 miljoen kun je toch echt wel trots zijn!’

Beurs.nl
Beurs.nl is een onderdeel van Reed Business. Mediabedrijf Reed Business is onderdeel van een van ’s wereld grootste mediaconcerns Reed Elsevier. Reed Business geeft merken uit als Elsevier, FEM Business, zibb en Totaljobs, en neemt daarmee marktleidende posities in, in vrijwel alle business-to-business sectoren. Kijk voor meer informatie over beurs.nl op www.beurs.nl.

Trefwoorden: Beurs.nl, Beurssite, Kredietcrisis, Reed Business,

Contact Beurs.nl - Reed Business

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share