persbericht: samenwerking MySpace en Conspiracy Concepts

persbericht: samenwerking MySpace en Conspiracy Concepts van ConspiracySinc

Door: ConspiracySinc  16-10-2007
Trefwoorden: Reclame, Bureaus

MySpace, het grootste internationale online social network, heeft voor haar communicatie en publiciteit na een intensieve bureau-oriëntatie en pitch het creatieve bureau Conspiracy Concepts uit Amsterdam geselecteerd.

Conspiracy zal verantwoordelijk zijn voor de conceptontwikkeling en creatie van de cross-mediale campagnes van MySpace in de Benelux.

Derek Fehmers, Marketing Director van MySpace Nederland: “MySpace is het voornaamste lifestyle portaal om contact te onderhouden met vrienden en tevens populaire cultuur te ontdekken en daarin te participeren. MySpace heeft een unieke positie verworven. Hoewel we internationaal het grootste  netwerk zijn, staan we in Nederland nog aan het begin van onze groeicurve. Op dit moment hebben we 500.000 actieve leden en uiteraard zijn onze groeiplannen ambitieus.”

Binnen Conspiracy, is Merien Kunst creatief verantwoordelijk en is Heleen Ririassa Project en Account Director voor MySpace.

Charly Heusschen en Norbert Pollemans van Conspiracy: “We zijn trots om na een positieve start voor klanten als O’Neill Europe, ING, en Michael Page aan de slag te kunnen voor zo’n groot merk als MySpace. MySpace heeft al een solide, jonge en creatieve gebruikersgroep in Nederland. Wij vinden het daarom een fantastische uitdaging om mee te kunnen werken aan het verstevigen van de positie van MySpace in de Benelux”

MySpace is opgericht in 2003 als een nieuw initiatief van eUniverse, later Intermix. Het bedrijf is in 2005 verkocht aan News Corporation. Wereldwijd heeft MySpace meer dan 200 miljoen actieve leden. MySpace Nederland heeft sinds begin juni 2007 een kantoor in Amsterdam.

<EINDE PERSBERICHT>

Voor meer informatie:
Conspiracy Concepts BV | Singel 93 | 1012 VG Amsterdam
P +31 (0)20 623 46 84 | F +31 (0)20 625 26 50
Heleen Ririassa | [email protected] <mailto:[email protected]>  | M +31(0)6462 464 26
www.conspiracyconcepts.com <http://www.conspiracyconcepts.com/>

MySpace Nederland  | Herengracht 574  | 1017 CJ Amsterdam
P + 31 (0)20 521 93 23  | F +31 (0) 20 521 94 00
Derek Fehmers | M:  +31 (0) 641  606 026
www.myspace.com

http://nl.myspace.com <http://nl.myspace.com/>
http://nl.myspace.com/secretshowsnl <http://nl.myspace.com/secretshowsnl>