START CONSPIRACY

START CONSPIRACY van ConspiracySinc

Door: ConspiracySinc  12-07-2007
Trefwoorden: Communicatie, Reclame, Creatief

Conspiracy is een netwerkorganisatie met een compacte vaste kern die waar nodig, eigen expertise aanvult met onafhankelijk creatief talent. Daarom biedt Conspiracy verfrissende creativiteit, voorkomt onnodige overhead en geeft merken de voordelen van een schaalbaar bureau. Hierbij werken artdirector Pascal Duval en copywriter Merien Kunst, onder de naam PasdeMerde, als onafhankelijk creative directors. Conspiracy benadert daarnaast internationaal creatief talent en maakt hun ideeën toegankelijk voor merken door middel van de online databank. Creatieven kunnen op basis van een briefing pitchen, zodat een potentieel groot team meedenkt op projecten. Momenteel werkt Conspiracy voor O’Neill Europe, Ubisoft, Mia Media, de Reddingsbrigade, Swatch en 4Media. Ook werkt Conspiracy samen met Prof. Han Gerrits en JUST. Han Gerrits is lid van de raad van advies. Hij was managing director van Lost Boys Strategy, is oprichter/eigenaar van Innovation Factory en is hoogleraar aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Interactief bureau JUST ontwikkelt met Conspiracy digitale campagnes en de online databank. Charly was tot voor kort Client Services Director bij ON, het club- en bar televisienetwerk van Heineken en KPN. Daarvoor werkte hij bij Trefpunt en Young & Rubicam in Amsterdam, Barcelona en Lissabon. Norbert was Europees PR & Media Manager bij O’Neill en heeft een uitgebreide ervaring met innovatieve marketing en communicatie. Daarvoor heeft hij verschillende internationale marketing functies vervuld bij O’Neill en Leaf Benelux. Charly en Norbert werkten onder andere voor Heineken, O’Neill, Danone, Telefonica, Puma, Nationale Nederlanden, Sony Playstation, KLM en Telefonica. Voor meer informatie: www.conspiracyconcepts.com

Trefwoorden: Communicatie, Creatief, Reclame