Createchnicals' antwoord op de crisis: dekking zoeken of je kansen herkennen!

Door: Createchnicals  24-03-2009

De Crisis: dekking zoeken of je kansen herkennen!

“Topbedrijven stijgen sneller tijdens crisis”

Je hoort het wel vaker: “een crisis frist de markt weer op. Ze zorgt voor een scheiding van het kaf van het koren. De wildgroei van concurrenten neemt af waardoor de echte stayers weer ruimte krijgen om een markt voor zichzelf te creëren.”

De geschiedenis toont aan dat tijdens crisisperiodes de échte winnaars voorsprong nemen. Winnaars blijven investeren in hun bekendheid, pakken een groter marktaandeel en vergroten zo hun voorsprong op hun concurrenten.


"Crisis geeft impuls aan internet"

Het gebruik van internet bij bedrijven is de afgelopen maanden sterk gegroeid. Nieuwe media zijn snel, effectief en zeer voordelig. Dat geeft internet als medium, in deze tijd, een nóg grotere slagkracht.
Createchnicals heeft als antwoord hierop een zeer uitgebalanceerd pakket aan Crossmedia toepassingen klaarliggen, speciaal gericht op het internet.


"Laat je zien aan je klanten"

Zien en gezien worden. Daar draait het immers ook in jouw sector om. Je klanten zien het als een teken van stabiliteit als jouw bedrijf zich duidelijk profileert in deze tijden. Je geeft aan dat de economische golfbewegingen minder grip heeft op jouw organisatie. Createchnicals Crossmedia reikt je tal van creatieve oplossingen aan om bekendheid te geven aan jouw bedrijf.


“Maak nu je gulden een daalder waard!”

Door juist nú te investeren in je marketing en uitingen als een bedrijfsfilm / bedrijfsjournaal, bedrijfspresentaties of een nieuwe website etc niet te schuwen, geef je een teken af aan je concurrenten. Zij zien immers ook dat je niet voor het crisisgat te vangen bent.
Daarnaast krijg je door een veel betere respons uit de markt meer waar voor je geld!

Dat plaatst de kreet “op de markt is je gulden een daalder waard” opeens in een veel bredere context!