Leads via whitepaper marketing

Door: Emedia.nl  15-03-2011
Trefwoorden: Online, Email Marketing, Campagne

emedia biedt een unieke manier van online leadgeneration. Via onze e-bulletins verzamelen wij leads voor u. Dit zijn salesleads en geen marketingleads. Wij controleren alle gegenereerde leads voordat wij deze aan u leveren.

Uit onderzoek van Marketing Sherpa (2010) is de volledige contactinformatie van de lead voor 80% van de bedrijven een voorwaarde voordat deze wordt doorgestuurd naar de salesafdeling voor opvolging. De kennisdocumenten die emedia aanbiedt via haar e-bulletins kunnen alleen bekeken worden door onze abonnees, wanneer hij of zij contactgegevens achterlaat zoals voornaam, achternaam, functie, telefoonnummer en e-mailadres.

Ieder emedia bulletin is gericht op een specifieke doelgroep en/of een specifieke markt of vakgebied. Dit garandeert de relevantie van het bulletin voor zowel onze abonnees als onze klanten. emedia beschikt over de middelen om effectief en succesvol met uw doelgroep te kunnen communiceren.

Ons salesteam en team van Media Consultants helpen u bij het selecteren van de juiste e-bulletins en de meest effectieve aanbieding. Wij bieden professionele ondersteuning bij het maximaliseren van de respons, en adviseren over de beste propositie, tekst en stijl van uw uiting. U ontvangt dagelijks een heldere rapportage met de resultaten van uw campagne. U kunt de leads dus snel opvolgen.

Trefwoorden: Campagne, E-mail Bulletins, Email Marketing, Emailmarketing Permission, Emedia, Leadgeneratie, Leadgeneration, Online, Whitepaper Marketing, Whitepapers,