Interactive Intelligence biedt IP PBX-integratie voor Microsoft Exchange Server 2007 Unified Messagi

Door: Interactive Intelligence  27-04-2007
Trefwoorden: Ip Pbx-integratie

De integratie zorgt er voor dat Exchange Server 2007 Unified Messaging naadloos kan samenwerken met het IP-telefonieplatform van Interactive Intelligence, dat op SIP gebaseerde Voice-over-IP switching, automatische call-distributie, spraakgestuurde interactieve voice response en additionele communicatieapplicaties biedt voor contactcenters en grote organisaties.

Deze combinatie, die door Interactive Intelligence en Microsoft gezamenlijk is getest, minimaliseert de kosten en de complexiteit van op maat gemaakte integratie. Het biedt gebruikers de productiviteitsvoordelen van Microsoft Exchange Server 2007 Unified Messaging, gecombineerd met de customer service en kostenbesparingsvoordelen van de Interactive Intelligence contactcenter automation en enterprise IP-telefonieapplicaties.

“Onze op standaarden gebaseerde convergerende applicatiearchitectuur, die al sinds 1997 op Windows servers draait, biedt bedrijven een bewezen oplossing. Deze oplossing is gebouwd op een schat aan ervaring in het ontwikkelen en ondersteunen van Microsoft gebaseerde technologie voor zakelijke communicatie over IP”, aldus Joe Staples, senior vice president marketing bij Interactive Intelligence.

Het Interactive Intelligence IP PBX-platform is ontwikkeld als een softwareportfolio dat een totaaloplossing biedt voor unified communications. De schaalbare en op standaarden gebaseerde architectuur wordt ingezet door meer dan 2500 organisaties wereldwijd, waaronder grote ondernemingen en multinationals als Amway, BMW, Ceridian, Computershare, Honda, Oracle, Research In Motion en Volvo.

De gezamenlijke oplossing van Interactive Intelligence en Microsoft is vooral geschikt voor middelgrote en grote organisaties, en organisaties met werknemers die vooral mobiel bereikbaar zijn, of op meerdere locaties werken.

De IP PBX-integratie voor Exchange Server 2007 Unified Messaging is per direct beschikbaar.

----------------------

Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) levert zeer innovatieve producten voor contactcenters en zakelijke IP telefonie, onder andere op het gebied van contactcenter automatisering, customer self service en unified messaging.
Interactive Intelligence is opgericht in 1994, heeft 350 werknemers en heeft wereldwijd meer dan 1.500 ondernemingen als klant waarvan meer dan 250 in EMEA. Het Benelux hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com.

Meer informatie
Marcommit PR
Joyce Roelofs
[email protected]
035-58 22 730

Trefwoorden: Ip Pbx-integratie

Contact Interactive Intelligence

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share