Interactive Intelligence komt met Mobile Client voor mobiele gebruikers van CIC

Interactive Intelligence komt met Mobile Client voor mobiele gebruikers van CIC van Interactive Intelligence

Door: Interactive Intelligence  29-05-2007
Trefwoorden: Contact Center, Cic, Mobile Client

Amsterdam, 29 mei 2007 - Interactive Intelligence, leverancier van zakelijke communicatiesoftware, kondigt de komst aan van de Interaction Client, Mobile Edition en maakt zo de IP-telefoniefunctionaliteit ook beschikbaar voor mobiele gebruikers van Customer Interaction Center (CIC). Hiermee speelt het bedrijf in op het toenemende gebruik van pocket pc’s en smartphones door medewerkers van bedrijven die gebruikmaken van CIC als communicatieplatform.

De mobiele versie van de Client interface van CIC is de volgende stap van Interactive Intelligence in het bieden van complete communicatiesoftware voor contactcenters en bedrijven. De speciale interface op de mobiele telefoon zorgt ervoor dat gebruikers gebruik kunnen maken van alle CIC-functionaliteit zoals bereikbaarheidsmanagement, toegang tot de Microsoft Outlook contacts en interne telefoonlijsten, het beantwoorden en doorverbinden van gesprekken, eenvoudig opzetten van conference calls, het registeren van gesprekken en sms diensten.

Jeroen Buis, Product Manager bij Interactive Intelligence: “De mobiele versie van de Client interface komt in grote lijnen overeen met de bestaande interface zoals deze al gebruikt wordt op de pc’s, laptops en op SIP-gebaseerde softphones op de werkplek. De Mobile Client is een grafische interface voor Windows Mobile en wordt ondersteund door de meest gangbare zakelijke mobiele telefoons. Het zorgt ervoor dat medewerkers ook buiten kantoor toegang hebben tot de uitgebreide functionaliteiten van CIC. Altijd de juiste contactinformatie en dezelfde, vertrouwde manier van het afhandelen van gesprekken. Waar en wanneer ze maar willen.”

De Interaction Client, Mobile Edition is speciaal ontwikkeld voor bedrijven met werknemers die vaak buiten kantoor werkzaam zijn, zoals sales vertegenwoordigers, technische dienstverleners en consultants. De Mobile Client ondersteunt Windows Mobile 5.0 en smartphone systemen en maakt gebruik van spraak- en datanetwerken met high-speed downlink packet access (HSDPA). Daarnaast kan de Mobile Client worden toegepast op mobiele telefoons die gebruik maken van WiFi voor de dataverbinding en een mobiel netwerk voor de spraak.

De Interaction Client, Mobile Edition is in het vierde kwartaal van 2007 beschikbaar.

----------------------

Interactive Intelligence
Interactive Intelligence Inc. (Nasdaq: ININ) levert zeer innovatieve producten voor contactcenters en zakelijke IP telefonie, onder andere op het gebied van contactcenter automatisering, customer self service en unified messaging.
Interactive Intelligence is opgericht in 1994, heeft 350 werknemers en heeft wereldwijd meer dan 1.500 ondernemingen als klant waarvan meer dan 250 in EMEA. Het Benelux hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam. www.inin.com.  

Meer informatie
Marcommit PR
Joyce Roelofs
Tel.: 035-5822730 / 06-4629 3237
E-mail: [email protected]  

Trefwoorden: Cic, Contact Center, Mobile Client

Contact Interactive Intelligence

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share