1e / 2e lijn Helpdesk / Servicedesk medewerkers voor regio Utrecht gezocht!!

1e / 2e lijn Helpdesk / Servicedesk medewerkers voor regio Utrecht gezocht!! van Inwork Detachering

Door: Inwork Detachering  13-02-2008
Trefwoorden: Helpdeskmedewerker, Helpdeskmedewerkers, Direct Beschikbaar

Wat doet een helpdesk / servicedesk medewerker?
Als helpdeskmedewerker ben jij verantwoordelijk voor een effectieve en servicegerichte ondersteuning van klanten, zowel remote als on-site. Je ondersteunt interne gebruikers bij storingen en problemen op het gebied van IT. Je helpt gebruikers om goed om te gaan met de IT diensten en producten binnen de organisatie. Ook kwaliteitsbewaking en -verbetering horen bij je functie (registreren van incidenten en oplossingen).

Wie zijn wij en wat bieden wij jou??
InWork is een dynamisch bedrijf met een informele sfeer, waarin een persoonlijke aanpak centraal staat. Wij willen precies weten wat jij wil en kan, zodat jij zo snel mogelijk kan doorgroeien in de richting die je kiest. InWork biedt jou onder andere:
• Uitstekende opleidingsmogelijkheden
• Goede doorgroeimogelijkheden
• Pensioenregeling
• 24 vakantie dagen
• Persoonlijke begeleiding
• Leaseauto of volledige reiskostenvergoeding

Wie ben jij??
• IT’er met goede sociale vaardigheden
• Enthousiast en ambitieus
• Je hebt MBO ICT afgerond
• Je vindt het belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen en je wilt je zo snel mogelijk verder certificeren (ITIL, MCP of MCDST, MCSA, CCNA etc.).
• Je wilt goede werkervaring opdoen bij verschillende, interessante bedrijven!

Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd in een uitdagende functie, dan ontvangen we graag je CV.
Je kunt je sollicitatie per email richten aan InWork BV ter attentie van Walter Buter. Voor meer informatie over de functie en onze organisatie kun je telefonisch contact opnemen via 075-6314910. Kijk ook op onze website.

Trefwoorden: 2e Lijn, Direct Beschikbaar, Gezocht Helpdesk, Helpdeskmedewerker, Helpdeskmedewerkers, Inwork, Inwork Detachering,