Lost Boys maakt nieuwe online campagne Schadeproducten voor Fortis ASR

Door: Lost Boys  18-10-2006
Trefwoorden: Marketing, Reclame Campagne

Fortis ASR lanceert vandaag haar nieuwe "Flyguy" campagne rondom haar autoverzekering met no-claimbeschermer. Lost Boys maakte de website en introduceert met deze website een nieuwe vorm van interactie, waarbij het verhaal uit de TV commercial wordt voortgezet. Op de website wordt de consument vermaakt èn genereert Fortis ASR leads voor het tussenpersoonkanaal.

De nieuwe campagne is crossmediaal. Het thema van de campagne is bedacht door Selmore en is uitgewerkt in online, RTV en print. Het verhaal uit de bijbehorende TV commercial is door Lost Boys voortgezet in de website. De bijbehorende bannercampagne heeft een duidelijke visuele link met de printuitingen. Naast deze consumentencampagne loopt er ook een campagne die is gericht op het intermediairkanaal van Fortis ASR. Zo wordt op een holistische manier iedereen op hetzelfde moment aangesproken.

Door de persoonlijke manier van aanspreken, onderscheidt de campagnesite van Fortis ASR zich van andere financiële dienstverleners. De consument kan een virtuele dialoog aangaan met een tussenpersoon. En al heeft deze tussenpersoon een serieuze toon, een vleugje humor houdt de consument geboeid tot het eind.

De dialoog met de virtuele tussenpersoon leidt de consument naar een formulier waar hij zijn contactgegevens kan achterlaten. De consument wordt op die manier in contact gebracht met een assurantietussenpersoon.

Trefwoorden: Marketing, Reclame Campagne

Contact Lost Boys

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share