Marcel Nijland nieuwe Account Director Lost Boys

Door: Lost Boys  12-04-2006
Trefwoorden: Internet, Marketing, E-business

Marcel Nijland (36) is per 1 april gestart bij Lost Boys in de functie van Account Director.
Vanuit deze functie is hij verantwoordelijk voor de accounts KPN, Volkswagen, Seat en Ahrend. Met de accountteams zal hij de strategie uitzetten en met de klant samen wordt het verdere programma bepaald.

Marcel heeft eerder al bij Lost Boys gewerkt in de functie van programma-manager/senior projectmanager . Tussen deze functies door werkte Marcel voor een korte periode als Interactive Marketing manager voor Center Parcs Europe te Rotterdam. Hij was daar mede verantwoordelijk voor de e-business strategie. De bureau-kant trok hem toch meer en hij besloot weer te kiezen voor Lost Boys.

Sinds 1995 werkte Marcel voor diverse online bureaus zoals Bright Alley (voorheen NOB Interactive), WDS en Netlinq Framfab (als vestigingsmanager Rotterdam). Op dit moment zit hij in de Spin Awards jury voor de categorie 'Vrije interactieve concepten'. Donderdag aanstaande vindt de uitreiking hiervan plaats.

Voor meer informatie of voor openstaande vacatures kun je terecht op http://www.lostboys.nl of stuur je een mailtje naar [email protected]

Trefwoorden: E-business, Internet, Marketing

Contact Lost Boys

Website - Geen ingevoerd

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share