M-Wise ontwikkelt loyalty programma voor Campina’s MonChou

Door: M-wise  19-05-2006
Trefwoorden: Merk, Loyalty, Fmcg

MonChou, vooral bekend van het vierkante pakje roomkaas, is al meer dan 50 jaar een geliefd merk in Nederland. MonChou beschikt over een trouwe schare gebruikers die deze smeuïge roomkaas als ingrediënt gebruiken in diverse koude hapjes en gerechten. Om deze gebruikers te belonen voor hun merkentrouw en hen te stimuleren niet alleen het bekende vierkante pakje MonChou maar ook de nieuwe MonChou Zacht & Luchtig te gebruiken, heeft Campina M-Wise gevraagd een loyalty programma voor MonChou te ontwikkelen. Binnen MonChou for You worden gebruiksmomenten en -mogelijkheden gecreëerd voor en door gebruikers, door gebruikers ideeën te laten opdoen van MonChou en elkaar, en door in te spelen op de behoefte aan (h)erkenning van hun kookkunsten. Hiertoe biedt MonChou for You de gebruikers toegang tot een receptenbank, nieuwsbrieven met kook- en serveertips, maandelijkse receptenwedstrijden en een spaarprogramma waarmee gespaard kan worden voor uniek MonChou kookgerei en kookworkshops.

Trefwoorden: Fmcg, Loyalty, Merk, Merkfabrikant