Cup-a-Soup en Monsterboard.nl slaan handen ineen

Door: Monsterboard.nl  24-05-2006
Trefwoorden: Marketing, Samenwerking, Hrm

Gezamenlijke salespromotie om producten breder onder de aandacht te brengen

Amsterdam, 22 mei 2006 - Cup-a-Soup en Monsterboard.nl gaan samenwerken om hun producten breder onder de aandacht te brengen van het bedrijfsleven in Nederland. Werkgevers die in de periode van 22 mei tot en met 30 juni een vacature plaatsen op Monsterboard.nl ontvangen gratis een Cup-a-Soup Carrousel, een draaisysteem voor het bewaren van zes bedrijfsverpakkingen Cup-a-Soup.

De salespromotie is bedoeld voor nieuwe klanten van Monsterboard.nl die in de actieperiode minimaal één vacature plaatsen via het online platform http://hiring.monsterboard.nl.

Zelfde merkbeleving
Monsterboard.nl en Cup-a-Soup hebben speciaal voor elkaar gekozen omdat de merken qua beleving en uitstraling goed bij elkaar passen en eveneens dezelfde doelgroep bedienen: het midden- en kleinbedrijf. Marc de Vries, Managing Director van Monsterboard.nl: “Het zijn twee sterke merken die simpelweg in geen enkel bedrijf mogen ontbreken en die hun producten altijd op een professionele maar ludieke manier onder de aandacht brengen.”

Drees Peter van den Bosch van Cup-a-Soup ziet nog andere overeenkomsten: “Cup-a-Soup is er voor mensen die wel eens een dip op het werk hebben. Ook recruiters en HR-managers hebben hier natuurlijk wel eens mee te maken als ze met een lastige selectieprocedure zitten. Zowel Cup-a-Soup als Monsterboard.nl helpen hen over die dip heen.”

Radiocampagne
De salespromotie wordt ondersteund door een radiocampagne in week 21 tot en met 23. Daarnaast zullen online middelen ingezet worden en zal er een Direct Mailing actie worden gehouden.

Trefwoorden: Hrm, Marketing, Samenwerking

Contact Monsterboard.nl

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share