VELUX dakvenstercampagne

VELUX dakvenstercampagne van Online Leads Group

Door: Online Leads Group  15-10-2007
Trefwoorden: Dakvensters, Actiemarketing, Viral

de OLG-Group heeft voor VELUX Nederland B.V. een online campagne ontwikkeld die gekoppeld is aan hun dakvensterscoderingen. De doelstelling is om zoveel mogelijk traffic naar de campagnesite tot stand te brengen en hun markt in beeld te brengen. Bezoekers maken 13 weken lang, elke week kans op een stedentrip en op 31 december wordt de winnaar van de hoofdprijs bekend gemaakt. Tevens kunnen de deelnemers kortingen op VELUX producten sparen door gebruik te maken van een tell-a-friend functie. De campagne wordt gestart met een mailing en opgevolgd met een online nieuwsbrief. Tevens wordt de campagne gecommuniceerd in verschillende woonmagazines en via de dealers door middel van flyers. http://www.dakvenstercode.nl

Trefwoorden: Actiemarketing, Actiewebsite, Dakvensters, Klantenacties, Online Campagne, Viral, Virals,