Een nieuwe kijk op de Experience Economy – Betekenisvolle belevenissen

Een nieuwe kijk op de Experience Economy – Betekenisvolle belevenissen van Pearson Education Benelux

Door: Pearson Education Benelux  18-07-2006
Trefwoorden: Marketing, Economie

Een nieuwe kijk op de Experience Economy maakt op inleidende wijze de theorie en praktijk rond de beleveniseconomie duidelijk. De eerste 5 hoofdstukken bespreken de theorie, historie en betekenis van een ‘experience’. In het tweede gedeelte wordt concreet ingegaan op de wijze waarop ‘experiences’ ontwikkeld en gerealiseerd kunnen worden. Achter in het boek zit een DVD met illustratieve voorbeelden, video's en documenten die het boek ondersteunen.

De auteurs
Albert Boswijk en Thomas Thijssen zijn beiden verbonden aan de European Centre for the Experience Economy. Ed Peelen is professor marketing bij Nyenrode Business Universiteit.

Boekinformatie
Titel : Een nieuwe kijk op de Experience Economy – Betekenisvolle belevenissen
Auteur : Albert Boswijk, Thomas Thijssen & Ed Peelen
ISBN : 90-430-0928-8
Uitgever : Pearson Education Benelux
Imprint : Prentice Hall
Pagina’s : 183
Prijs : € 33.95

Noot voor de redactie

Voor meer informatie over deze titel of voor het aanvragen van een recensie-exemplaar kunt u contact opnemen met:

Carin Nordberg

Marketing Hoger Onderwijs
T 020-5755800
E [email protected]

Trefwoorden: Economie, Marketing

Contact Pearson Education Benelux

Website - Geen ingevoerd

E-mail - Geen ingevoerd

Deze pagina afdrukken

Share