FSC Nederland kiest voor ph/law

FSC Nederland kiest voor ph/law van Ph/law

Door: Ph/law  09-01-2008
Trefwoorden: Hout, Reclame, Keurmerk

Amsterdam, 9 januari 2008- Na winst te hebben behaald in een pitch van de Forest Stewardship Council (FSC) neemt reclamebureau ph/law de campagne van de Nederlandse tak van FSC voor haar rekening. FSC is een internationale organisatie die verantwoord bosbeheer stimuleert. Het keurmerk van FSC biedt zekerheid dat het hout en papier uit goed beheerde bossen afkomstig is. De campagne van ph/law start komend voorjaar en heeft als doel meer Nederlanders bekend te maken met het FSC- keurmerk.

Volgens Sandra Mulder, directeur van FSC Nederland is de keuze op ph/law gevallen vanwege de inventieve benadering en ervaring, de internationale uitstraling en de ervaring met maatschappelijke onderwerpen die het bureau heeft: “Wij werken met ph/law vanwege de professionaliteit en inventiviteit van het bedrijf. Daarbij hebben ze een internationale uitstraling, die past bij ons bedrijf. We kijken uit naar de samenwerking.’


Bewust Nederland

De Keurmerk-campagne richt zich uitsluitend op de consument. Om deze te bereiken gebruikt ph/law onder andere advertenties, acties in samenwerking met verkopers en internetactiviteiten. Peter van der Helm, oprichter ph/law: “Wij zijn er enorm trots op dat we voor FSC werken. Het is een prachtige klant om in Nederland tot een succes te maken. Ook wij dragen graag ons steentje bij aan een bewust Nederland.”



Over FSC

De Forest Stewardship Council (Raad voor Goed Bosbeheer) is een wereldwijde, onafhankelijke organisatie, zonder winstoogmerk. FSC zet zich sinds 1993 in voor verantwoord bosbeheer. Als boseigenaren zich aan de FSC standaarden houden kan hun bos worden gecertificeerd. Onafhankelijke controleurs zien toe op naleving van de regels. Een product dat het FSC-keurmerk draagt is vervaardigd uit hout afkomstig uit goed beheerd bos.



Over ph/law

Ph/law is in 2007 opgericht door Peter van der Helm en Andy Law. Ph/law is onderdeel van het wereldwijde netwerk van The Law Firm: een netwerk van reclamebureau’s dat een gedegen alternatief biedt voor de corporate gedreven reclamebureaus en de traditionele reclamebureaunetwerken. Kijk voor meer informatie op www.phlaw.nl of www.thelawfirmgroup.com.



Trefwoorden: Bossen, Fsc, Hout, Keurmerk, Reclame