Jury CRM Awards 2008 kiest 4 genomineerden

Jury CRM Awards 2008 kiest 4 genomineerden van Platform Klantgericht Ondernemen

Door: Platform Klantgericht Ondernemen  27-10-2008

Amsterdam, 27 oktober 2008
De jury heeft uit de bedrijven die de strijd aangaan voor de CRM Awards 2008 een viertal bedrijven genomineerd: Rabobank Nederland, The Phone House Netherlands, T-Mobile en Unamic/HCN. Tijdens het congres zullen zij hun ingezonden inzending toelichten.
Het congres en de uitreiking vinden plaats op donderdag 13 november a.s. in Groenekan (omgeving Utrecht).

Juryvoorzitter prof. dr. Ed Peelen, Hoogleraar Marketing (en in het bijzonder CRM) aan de Nyenrode Business Universiteit en drs. Wil Wurtz, voorzitter CRM Association NL, zullen tijdens het feestelijke diner de CRM Awards 2008 aan de winnende bedrijven overhandigen.
Dit jaar zijn voor het eerst drie awards te vergeven:
- de CRM Pioneer Award – voor de succesvolle start van een (integraal) CRM traject
- de CRM Accelerator Award – voor prestaties op deelgebieden met een integrale aanpak
- de CRM Award 2008 – voor de implementatie in de totale organisatie die als lichtend voorbeeld kan dienen voor andere bedrijven.
Of alle drie de awards ook zullen worden uitgereikt zal op 13 november bekend worden gemaakt.

In het voorafgaande congres zullen tijdens een paneldiscussie en aansluitende parallelsessie, bij CRM activiteiten betrokken managers van Fortis, KLM, KPN, Nederlandse Spoorwegen en Ziggo aan de tand worden gevoeld over hun activiteiten op het gebied van klantgericht ondernemen.

Het evenement, georganiseerd door CRM Association NL, wordt gesponsord door 2organize, Oxyma Interim en Acxiom. Mediapartners die dit evenement ondersteunen zijn Adforesult, ITcommercie, MEC en Telecommerce Magazine.

Belangstellenden die de uitreiking van de CRM Awards 2008 en het congres 'Klantgericht Ondernemen' willen bijwonen, kunnen de website www.crmaward.nl raadplegen. Op deze site is ook meer informatie te vinden over de prijs, de criteria, de jury, vorige winnaars, sponsors, et cetera.
Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen, dit kan met Maartje Luinenburg, Maricken Hengeveld of Karin Rigterink, 06 24812256 of per e-mail [email protected]

CRM Association NL
CRM Association NL is sinds 2002 het onafhankelijke kennisplatform op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen. Inmiddels telt de CRM Association NL ca. 200 bedrijfslidmaatschappen. Vele honderden medewerkers van die bedrijven nemen jaarlijks deel aan de maandelijkse themasessies en andere activiteiten die worden georganiseerd. Voor meer informatie over de CRM Association NL, www.crmassociation.nl.


- EINDE BERICHT -


Voor redactionele informatie
CRM Association NL heeft het projectmanagement uitbesteed aan Maricken Hengeveld en Karin Rigterink (CiRi Marketing).
Voor meer informatie of fotomateriaal: [email protected]
(mobiel: 06 248 12 256 of 06 543 340 80).


Contact Platform Klantgericht Ondernemen

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share