Primeur: “CRM Innovation Event”. Evenement over innovatie op het gebied van Klantgericht Ondernemen

Primeur: “CRM Innovation Event”. Evenement over innovatie op het gebied van Klantgericht Ondernemen van Platform Klantgericht Ondernemen

Door: Platform Klantgericht Ondernemen  08-02-2007

Amsterdam, 1 februari 2007
Op donderdag 22 maart 2007 organiseert het CRM Genootschap voor de eerste keer het CRM Innovation Event. Dit vindt plaats in het Musis Sacrum te Arnhem.
CRM specialisten presenteren de toekomstige en innovatieve ontwikkelingen op het terrein van organisatie, processen en (software)tools voor klantgericht ondernemen. Nationale en internationale experts brengen innovatieve en theoretische inzichten, best practices en de toekomstvisie op klantgericht ondernemen (CRM) in beeld.

Een van de key note speakers van dit programma is Giel Beelen, bekend als DJ van radio 3. Beelen zal zijn ervaring met innovatie op mediagebied over het voetlicht brengen.

Initiatiefnemer en organisator is het CRM Genootschap. Doelstelling van deze vereniging is om gebruikers, leveranciers en experts bij elkaar te brengen, waarbij kennisuitwisseling op het vlak van toekomstige CRM ontwikkelingen en voorbeelden met CRM best practices centraal staan. Deelname aan dit evenement is dan ook gratis voor iedereen die zich professioneel bezighoudt, of wil gaan houden met klantgericht ondernemen.

Partners van dit evenement zijn: 2Organize, Acxiom, Beeckestijn, CRM2Care, DBS, Metrics & More, Newtel Essence, Sofon, Synthetron, Tote-m business architects en Zinnovation.

Tweetal primeurs
Tijdens dit evenement wordt het eerste exemplaar van het boek “CRM in Nederland” gepresenteerd. Het CRM Genootschap heeft de langetermijndoelstelling om het vakgebied verder te professionaliseren en gaat zich de komende jaren nadrukkelijker manifesteren in de internationale CRM arena. Hierbij hoort een internationale naam met een nieuw logo. Per 22 maart 2007 wordt de naam CRM genootschap dan ook omgedoopt tot CRM Association NL.

CRM Genootschap
Het CRM Genootschap is sinds 2002 het onafhankelijke kennisplatform op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen. Inmiddels telt het CRM Genootschap ruim 125 bedrijfslidmaatschappen. Vele honderden medewerkers van die bedrijven nemen jaarlijks deel aan de maandelijkse themasessies en andere activiteiten die worden georganiseerd. Voor meer informatie over het CRM Genootschap, www.crmgenootschap.nl
Het CRM Innovation Event heeft een aparte website, www.crm-innovation-event.nl.


- EINDE BERICHT -


Voor redactionele informatie
Voor meer informatie:
(over het evenement, het boek en/of het CRM Genootschap)
Maricken Cirkel of Karin Rigterink, e-mail: [email protected] 
of telefonisch 06 24812256 of 06 54334080.


Contact Platform Klantgericht Ondernemen

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share