Tweede CRM Innovation Event op 22 mei 2008

Tweede CRM Innovation Event op 22 mei 2008 van Platform Klantgericht Ondernemen

Door: Platform Klantgericht Ondernemen  26-03-2008

Op de beursvloer geven CRM specialisten uitleg over de meest innovatieve CRM-tools, processen en ontwikkelingen voor klantgericht ondernemen. De parallelsessies worden grotendeels verzorgd door klanten van CRM-dienstverleners en leveranciers die op de beursvloer te vinden zijn. De key note speaker, Kobe Smit, komt van de Universiteit Cape Town (Zuid-Afrika). Hij zal vanuit wetenschappelijke hoek inzicht geven in het mysterieuze gat tussen IT en de rest van de organisatie en hoe we deze twee werelden aan elkaar kunnen koppelen.

Initiatiefnemer en organisator is de CRM Association NL. Doelstelling van deze vereniging is om gebruikers, leveranciers en experts bij elkaar te brengen, waarbij kennisuitwisseling op het vlak van toekomstige CRM-ontwikkelingen en voorbeelden met CRM best practices centraal staan. Deelname aan dit evenement is dan ook gratis voor iedereen die zich professioneel bezighoudt, of wil gaan houden met klantgericht ondernemen.

Hoofdpartners van het evenement zijn: Acxiom, CRM Resultants & Aia Software, Infor CRM Epiphany, Microsoft & Qurius, PerfectView, SCOPE marketing technology, Sofon, Unica. Partners zijn: Archie Europe, Beeckestijn Business School, BriXData, CRM Partners, DBS, DDMS, Just for Use, Leads to Loyals, Metrics & More, Perfect for People, TOTE-M business architects. Mediapartners: ITcommercie, MEC en PIM.

CRM Association NL
CRM Association NL is sinds 2002 het onafhankelijke kennisplatform op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen. Inmiddels telt CRM Association NL een kleine 200 bedrijfslidmaatschappen. Een paar duizend medewerkers van die bedrijven nemen jaarlijks deel aan de maandelijkse themasessies en andere activiteiten die worden georganiseerd. Voor meer informatie over CRM Association NL, www.crmassociation.nl  
Het CRM Innovation Event heeft een aparte website, www.crm-innovation-event.nl  

- EINDE BERICHT -

Voor redactionele informatie
CRM Association NL heeft het projectmanagement uitbesteed aan Maricken Cirkel-Hengeveld en Drs. Karin Rigterink (CiRi Marketing).
Voor meer informatie over het evenement, fotomateriaal en/of de CRM Association NL: [email protected]  
(mobiel: 06 248 12 256 of 06 543 340 80).


Contact Platform Klantgericht Ondernemen

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share