Uit 13 organisaties kiest jury vier genomineerden voor CRM Award, Prijs voor Klantgericht Ondernemen

Uit 13 organisaties kiest jury vier genomineerden voor CRM Award, Prijs voor Klantgericht Ondernemen van Platform Klantgericht Ondernemen

Door: Platform Klantgericht Ondernemen  16-10-2007

Uit dertien organisaties kiest jury vier genomineerden voor CRM Award, Prijs voor Klantgericht Ondernemen

Amsterdam, 12 oktober 2007
De jury heeft uit dertien inzendingen gisteren vier bedrijven genomineerd voor de CRM Award 2007, dit zijn: Carglass, Deli XL, Nuon en UPC Broadband.
Tijdens het congres zullen de genomineerden hun ingezonden CRM-case toelichten. Dit congres is voorafgaand aan de awarduitreiking. Het totale programma vindt plaats op donderdag 15 november in Groenekan (omgeving Utrecht).

Juryvoorzitter prof. dr. Ed Peelen, hoogleraar (direct) Marketing aan de Nyenrode Business Universiteit en drs. Wil Wurtz, voorzitter CRM Association NL, zullen tijdens het feestelijke diner de CRM Award 2007 aan het winnende bedrijf overhandigen.
Tijdens het congres zullen niet alleen de CRM-cases gepresenteerd worden; ook zal prof. dr. Ko de Ruyter, hoogleraar Marketing aan de Universiteit van Maastricht naar aanleiding van zijn recente onderzoek een presentatie verzorgen over virtual communities als service kanaal en hoe de dialoog aan te gaan met de klant via internet. Een nog nader bekend te maken spreker zal dit onderwerp verder illustreren met een case vanuit de praktijk.

Het evenement, georganiseerd door de CRM Association NL, wordt gesponsord door 2organize, Acxiom, Human Inference, Newtel Essence, SAP en Teradata. Mediapartners die dit evenement ondersteunen zijn Adforesult, ITcommercie, Management Team, MEC en Telecommerce Magazine.

Belangstellenden die de uitreiking van de CRM Award 2007 en het congres 'Klantgericht Ondernemen' willen bijwonen, kunnen de website www.crmaward.nl raadplegen. Op deze site is ook meer informatie te vinden over de prijs, de criteria, de jury, vorige winnaars, sponsors, et cetera.
Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen, dit kan met Maartje Luinenburg, Maricken Cirkel of drs. Karin Rigterink, 06 41508690 of per e-mail [email protected]

CRM Association NL
CRM Association NL is sinds 2002 het onafhankelijke kennisplatform op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen. Inmiddels telt de CRM Association NL ruim 160 bedrijfslidmaatschappen. Vele honderden medewerkers van die bedrijven nemen jaarlijks deel aan de maandelijkse themasessies en andere activiteiten die worden georganiseerd. Voor meer informatie over de CRM Association NL, www.crmassociation.nl

- EINDE BERICHT -

Voor redactionele informatie:
CRM Association NL heeft het projectmanagement uitbesteed aan Maricken Cirkel en drs. Karin Rigterink (CiRi Marketing). 
Voor meer informatie of fotomateriaal: [email protected] 
(mobiel: 06 248 12 256 of 06 543 340 80).


Contact Platform Klantgericht Ondernemen

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share