Combinatie facebook en bedrijven zorgt voor betere klantenservice. Qbic Hotels volgt deze trend.

Door: Qbic Hotels Amsterdam WTC  08-02-2012
Trefwoorden: amsterdam

Amsterdam – Qbic Hotels Amsterdam begint het nieuwe jaar met een extra service. Vanaf nu is het hotel zeven dagen per week vierentwintig uur per dag bereikbaar via social media. Gasten kunnen op ieder gewenst moment online vragen stellen die met spoed beantwoord worden.

Voorheen was het hotel enkel per telefoon en e-mail vierentwintig uur per dag bereikbaar. Dankzij de komst van social media kunnen klanten het hotel nu ook middels facebook en twitter op ieder gewenst tijdstip bereiken. Qbic Hotels Amsterdam maakt deel uit van La Bergère Group, één van de eerste hotelgroepen die deze service aanbieden.

Binnen twee uur antwoord
 "Gasten kunnen sociale media gebruiken voor al hun vragen over reserveringen, kamervoorkeur, groepsreserveringen en tips over bijvoorbeeld Amsterdam. Dit kan in het Engels, Frans, Duits, Spaans en Nederlands en vragen worden altijd binnen twee uur beantwoord” laat La Bergère Group weten“.

Twitter en Facebook Het is voor veel branches in verband met de service belangrijk om goed bereikbaar te zijn. Binnen de hospitality is het essentieel om optimale service te bieden. Het voordeel van social media is dat deze ook vierentwintig uur per dag ingezet kunnen worden. “Vaak zie je dat vragen die ’s nachts per mail verstuurd zijn, ‘s ochtends in één keer beantwoord moeten worden. De mails die in de ochtend binnenkomen moeten dientengevolge wachten. Zet je als hotel twitter en facebook in dan kun je snel reageren.”

Wilt u Amsterdam verkennen en tegen een voordelig tarief in een eigentijds hotel met moderne faciliteiten overnachten? Qbic hotels heeft een keur aan trendy kamers tegen scherpe prijzen.

Trefwoorden: amsterdam

Contact Qbic Hotels Amsterdam WTC

E-mail

Deze pagina afdrukken

Share

Andere producten en diensten van Qbic Hotels Amsterdam WTC

13-12-2010

Hotelbeoordelingen Nederland: Qbic Hotels scoort hoge cijfers op zoover.nl

Qbic Hotel WTC Amsterdam scoort een 8.5 op Zoover voor service en gastvrijheid, erg bijzonder voor een hotel met een


09-12-2010

Qbic, low budget hotel Amsterdam, scoort hoge cijfers voor service

Amsterdam 9 december 2010 - Qbic Amsterdam scoort een 8.5 op Zoover voor service en gastvrijheid. Voor Qbic is dit


04-03-2010

Qbic Hotel Amsterdam adopteert nieuwe servicestandaard

Qbic hotel Amsterdam heeft een nieuwe servicestandaard wat zich aanpast aan de wensen van de gast. Zo kan het zijn