De Goudse wint Qmatters Award voor Excellente Klantbeleving

De Goudse wint Qmatters Award voor Excellente Klantbeleving van Qmatters

Door: Qmatters  25-02-2009

Succesvolle Totaalbeleving
Aan de hand van Mystery Metingen is het winnende receptieteam beoordeeld op de klantervaring met de medewerkers, zijn de serviceprocessen gemeten en is gekeken naar de beleving van de omgevingselementen. Alexandra Boon: ‘De Goudse Verzekeringen weet als geen ander een oprechte, constante en succesvolle totaalbeleving voor haar bezoekers te realiseren. Gastvrijheid en veiligheid gaan hierbij hand in hand.’ De Goudse Verzekeringen besteedt haar receptiedienstverlening en beveiliging uit aan Securitas. ‘Het management en het receptieteam zorgen in een hechte samenwerking voor persoonlijke en verrassende klantervaringen bij de entree, receptie en ontvangstruimte passend bij de gewenste uitstraling van De Goudse’, aldus Boon.

Passie voor Excellente Klantbeleving
Het Servicebedrijf van het UMC St Radboud ontvangt de aanmoedigingsprijs voor de getoonde passie voor Excellente Klantbeleving. Boon geeft aan dat de medewerkers van het Servicebedrijf laten zien dat zij gewone dingen ongewoon goed willen doen en elke dag voor hun gasten oprecht het verschil willen maken.

De Awards
De Qmatters Award, een gouden appel, is een ontwerp van de Braziliaanse kunstenares Selma Calheira. De aanmoedigingsprijs wordt gesymboliseerd door een groene appel. Calheira vervaardigt de kunstobjecten op haar voormalige cacaoplantage waar zij met kansarme jongeren uit de Braziliaanse samenleving werkt. Selma inspireert mensen om kansen te zien en het beste uit zichzelf te halen. Met de Awards wil Qmatters passie en plezier in Excellente Klantbeleving stimuleren. Hiermee creëren organisaties betekenisvolle belevenissen voor klanten, wat zorgt voor toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen. Deelnemers aan de Qmatters Award zijn alle organisaties waar Qmatters door middel van Mystery Metingen de kwaliteit van de dienstverlening integraal gemeten heeft.

Over Qmatters
Qmatters is een toonaangevende, onafhankelijke organisatie, gespecialiseerd in continu Kwaliteitsonderzoek, training en advies op het gebied van Klantbeleving. Qmatters biedt een resultaatgerichte totaaloplossing voor het creëren van Excellente Klantbeleving. Met behulp van op maat gemaakte Mystery Visits, Mystery Calls, Mystery Bookings en online Klantbelevingsonderzoek brengen wij voor organisaties klantervaringen objectief en haarscherp in beeld. Vervolgens helpen wij organisaties met het doorvoeren van de gewenste verbeteringen door middel van onze trainingen en adviezen. Het doel van Qmatters is management en medewerkers te inspireren in het plezier van het klantgericht voelen, denken en handelen en hiermee een optimale bijdrage te leveren aan het imago en rendement van onze opdrachtgevers.


Op de foto: Het winnende receptieteam van De Goudse/ Securitas met de Qmatters Award